May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۴۸۹۴
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
0
دایی: با کریمی دوئل ندارم/مگر ما گانگستر هستیم؟پول‌نیوز علی دایی درباره مراحل آماده سازی تیمش برای لیگ هفدهم گفت: ما در روزهای آینده مرحله دوم اردوی خود را در رامسر برگزار می کنیم، مرحله اول اردوی آماده سازی ما که مخصوص کارهای بدنسازی بود را در سرعین برگزار کردیم و باید از بازیکنانم که این شرایط سخت را تحمل می کنند تشکر کنم؛ رفته رفته از شدت تمرینات کم می کنیم تا زمان شروع بازی های لیگ که بازیکنان به آمادگی کامل برسند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما در کشورمان شرایط مختلف آب و هوایی را داریم و اگر بتوانیم امکانات مناسب نظیر زمین های چمن خوب با تعداد زیاد نیز در اختیار تیم ها قرار دهیم می توانیم بدون اینکه ارزی از کشور خارج کنیم اردوهای آماده سازی تیم ها را در داخل کشور برگزار کنیم.

سرمربی سایپا درباره قرعه کشی مسابقات لیگ برتر و اعتراض برخی مربیان به تاخیر در زمان قرعه کشی گفت: ما از قبل تمام کارهای مان را انجام دادیم و برنامه ریزی کردیم؛ برای ما تفاوتی ندارد چه زمانی قرعه کشی انجام می شود، شاید ما در مراحل آماده سازی با یکی از تیم هایی که در هفته های ابتدایی به آن می خوریم بازی دوستانه انجام بدهیم که آن هم مساله مهمی نیست زیرا اگر آنها از تیم ما شناخت پیدا کنند ما هم از تیم آنها شناخت پیدا می کنیم؛ بنابراین همه چیز برابر است. اما من برای نظر سایر همکارانم احترام قائل هستم و شاید آنها مساله ای مد نظرشان است که من از آن بی خبرم. اما من اعتقاد دارم مهمترین مساله لیگ امسال تیم ملی است که باید به آن توجه زیادی شود و از هرچیزی مهمتر است و باید برای موفقیت تیم ملی هر کاری که می توانیم انجام دهیم.

علی دایی درباره پیش بینی اش از لیگ برتر هفدهم نیز گفت: مطمئنا با توجه به یارگیری ای که برخی تیم ها انجام دادند لیگ هفدهم بازی های سختی خواهد داشت و تیم های مدعی از اکنون راه خود را انتخاب کرده اند؛ با توجه به اینکه لیگ امسال منتهی به جام جهانی هم می شود بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا خودشان را به کادر فنی تیم ملی نشان دهند و این موضوع باعث بالا رفتن کیفیت لیگ می شود.ژ

سرمربی سایپا در پایان درباره حضور مربیان جوان در لیگ برتر نظیر علی کریمی و اینکه از اکنون برخی ها منتظر دوئل او با کریمی هستند؛ گفت: این صحبتها قشنگ نیست ما آمدیم ورزش کنیم؛ هر مربی ای به فکر موفقیت تیم خودش است، مگر ما گانگستر هستیم که بخواهیم با هم دوئل کنیم؟ من اکنون به عنوان سرمربی تیم سایپا باید برای موفقیت تیمم تلاش کنیم و نماینده این مجموعه هستم. علی دایی تنها نیست و جزئی از مجموعه سایپا است و دوست داریم که مجموعه مان نتیجه بگیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: