کد خبر: ۲۳۵۸۵۴
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
0
همایش ارزی مدیران و کارکنان بانک سرمایه برگزار شد
پول‌نیوز - همایش ارزی مدیران و کارکنان شعب ارزی بانک سرمایه به منظور بررسی عملکرد شعب ارزی از دو منظر حجم خدمات و جذب مشتریان روز چهارشنبه مورخ 21 تیر ماه برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، همایش ارزی مدیران و کارکنان شعب ارزی با حضور قباد بهادری نژاد، معاون بانکی و عضو هیات عامل، مجتبی زمانیان، رئیس اداره حوزه مدیریت، سعید فلاح، رئیس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی، احمد حاجی محمدی، رئیس اداره امور بین الملل، احمد کاوه رئیس اداره عملیات ارزی و جمعی از معاونان و کارکنان شعب ارزی بانک سرمایه برگزار شد.

در ابتدای همایش کاوه طی سخنانی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی عملکرد بانک در حوزه ارز و بین الملل، تبیین برنامه ها و سیاست های ارزی بانک و بررسی مسائل این حوزه عنوان کرد از همکاران خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود به بهبود روند فعالیت های ارزی بانک یاری رسانند.

همایش ارزی مدیران و کارکنان بانک سرمایه برگزار شد

در ادامه حاجی محمدی نیز گزارش مختصری از عملکرد ادارات ارز و بین الملل طی یکسال گذشته ارائه نمود و فعالیت های این ادارات را در حوزه های مختلف ضمانت نامه های ارزی، کارت سبز گمرکی، انعقاد قراردادهای بین المللی، پیگیری مطالبات ارزی، تجهیز و توسعه شعب، حواله های ارزی و تدوین دستورالعمل های لازم و ابلاغ به شعب ارزی و سایر فعالیت های مربوطه تشریح نمود.

شایان ذکر است در پایان نشست همکاران حاضر به طرح سوالات و مسائل خود در حوزه های مختلف اعتبار اسنادی، اعتبارسنجی و سایر مسائل مربوطه پرداختند و مدیران حاضر در جلسه نیز به سوالات مطرح شده پاسخ داده و راهکارهای لازم را بیان نمودند.
برچسب ها: بانک سرمایه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: