کد خبر: ۲۳۷۲۹۹
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
0
گزارش‌ها حاکی از آن است که سارق خودروی سرقت کرده را در کنار خیابانی در پاکدشت رها کرده بود و این کودک تا زمان کشف در آن خودرو موجود بود و فوت کرده بود.
جسد کودک 8ماهه ربوده‌شده پیدا شدپول نیوز-جسد بنیتا، نوزاد 8 ماهه که 6 روز پیش در مشیریه تهران ربوده شده بود، صبح امروز در حالی کشف شد که چند روزی را در خودرو سرقتی پدرش مانده بود.

 این کودک 8 ماهه در تاریخ 29 تیرماه که در خودروی پدرش در جلوی پارکینگ منزل بود در هنگام سرقت ماشین ربوده شد و تلاش پلیس و مردم برای پیدا کردن خودرو و این نوزاد 8 ماهه به جایی نرسید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سارق خودروی سرقت کرده را در کنار خیابانی در پاکدشت رها کرده بود و این کودک تا زمان کشف در آن خودرو موجود بود و فوت کرده بود.

جزئیات پیدا شدن جسد نوزاد 8 ماهه

ماموران پلیس دو سارق خودرو و رباینده این کودک 8 ماهه را دستگیر کردند. گفته می‌شود یکی از ربایندگان این کودک خردسال فرد سابقه‌داری است که چندی پیش توسط ماموران پلیس دستگیر شده و با قید وثیقه آزاد شده بود

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز در اطلاعیه‌ای درباره پیدا شدن جسد بنیتا، نوزاد 8 ماهه ربوده شده، اعلام کرد: به دنبال سرقت خودرو فردی روز پنج شنبه در منطقه مشیریه تهران که پس از خروج از پارکینگ منزلش به منظور بستن در پارکینگ خودرو را به صورت روشن رها کرده و منجر به سرقت خودرو و نوزاد هشت ماهه‌اش شد، بلافاصله یک تیم از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیری سارق یا سارقین و یافتن کودک ربوده شده را در دستور کار خود قرار دادند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: علیرغم نبود هیچ گونه سرنخ و اثری از مجرم یا مجرمین، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند دو نفر را شناسایی کنند که نفر اول در محل سکونت خود واقع در شهرستان پاکدشت دستگیر و در اظهارات خود به سرقت خودرو و ربایش کودک توسط یکی از دوستانش اعتراف و اعلام کرد در همان ساعات اولیه پس از سرقت وی به همراه همدستش خودرو و کودک را به شهرستان پاکدشت منتقل کرده و سپس از یکدیگر جدا شدند.

بلافاصله ماموران به محل اختفای سارق اصلی مراجعه و وی را دستگیر کردند. این فرد که دارای سوابق متعدد کیفری است و به تازگی از زندان آزاد شده در اعترافات اولیه اعلام کرد که ساعاتی پس از سرقت و انتقال خودرو به خارج از تهران ،خودرو و نوزاد هشت ماهه را در یکی از خیابان‌های شهرستان پاکدشت رها کرده و در حال حاضر هیچ گونه اطلاعی از سرنوشت کودک ربوده شده ندارد.

سرانجام کارآگاهان به نشانی اعلامی مراجعه و متاسفانه با پیکر بی جان کودک ربوده شده مواجه شدند.

پلیس با توجه به تلاش‌های صورت گرفته برای کشف این جنایت و ضمن ابراز همدردی با خانواده این کودک، از والدین خواست در نگهداری از فرزندان خود دقت بیشتری داشته باشند تا دیگر شاهد وقوع این‌گونه فجایع نباشیم.

پدر بنیتا قبلا اشاره کرده بود که روز حادثه به همراه همسر و دخترم می‌خواستیم به شهرستان برویم. دخترم روی صندلی عقب بود که ماشین را از داخل پارکینگ بیرون آوردم. بعد هم پیاده شدم تا در پارکینگ را ببندم. همسرم هم داخل حیاط بود که ناگهان سارقی پشت فرمان ماشین نشست. همان موقع با عجله بیرون دویدم و فریادزنان خودم را روی ماشین انداختم، اما سارق بی‌رحم پس از زیرگرفتن من، در چشم به هم زدنی با سرعت متواری شد.


منبع:آخرین خبر
برچسب ها: کودک ، گمشده ، حادثه ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: