حذف درج قیمت از روی شیرینی ،شکلات و محصولات بهداشتیپول‌نیوز - دبیر انجمن شیرینی و شکلات گفت: طبق توافق با نعمت‌زاده وزیر صنعت قیمت مصرف‌کننده بر روی شیرینی و شکلات، چیپس و اسنک و همچنین محصولات سلولزی بهداشتی حذف می‌شود.

جمشید مغازه‌ای در گفت‌ و گو با خبرنگار اقتصادی خبرنگاران، اظهار داشت: در پی نامه‌نگاری و مذاکراتی که با وزارت صنعت داشتیم، نعمت‌زاده وزیر صنعت با حذف قیمت مصرف‌کننده از روی محصولات شیرینی و شکلات، چیپس و اسنک موافقت کرد.

وی تصریح کرد: در مورد زمان اجرای این طرح، با اعضای هیأت مدیره انجمن شیرینی و شکلات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این مسئله همچنین شامل صنایع سلولزی بهداشتی نیز می‌شود و قرار است فعلاً در مرحله اول، حذف قیمت مصرف‌کننده از روی بسته‌بندی شیرینی و شکلات، چیپس و اسنک و محصولات سلولزی بهداشتی صورت گیرد.

مغازه‌ای با بیان اینکه حذف قیمت مصرف‌کننده از روی این محصولات به نفع تولیدکننده و همچنین مصرف‌کننده خواهد بود، اظهار داشت: البته هنوز این مسئله به ما ابلاغ نشده و منتظر دریافت آن از سوی دستگاه‌های مربوطه هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حذف قیمت مصرف‌کننده از روی کالاها باعث ایجاد هرج و مرج در قیمت‌گذاری و فروش این محصولات نمی‌شود؟ گفت: این طور نیست، تا به حال توزیع‌کنندگان، ارقام درشتی را بر روی قیمت فروش خود می‌کشیدند که به ضرر مصرف‌کننده بود اما حالا قیمت‌ها شفاف‌تر خواهد شد و شرکت‌های توزیع‌کننده با توجه به رکود بازار برای رقابت با یکدیگر و جلوگیری از متضرر شدن، قیمت مناسبی را ارائه خواهند کرد.

به گفته دبیر انجمن شیرینی و شکلات، قیمت این محصولات بر مبنای قیمت تمام‌شده تولید به اضافه حاشیه سود 20 درصدی تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: قیمت محصولات در مناطق مختلف، متفاوت است.


منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
maza
Dominican Republic
08:42 - 1396/05/26
این برنامه ای به وسیله بانک جهانی وصندوق پول به بانک مرکزی ایران داده است ، چه میتواند کمکی به مصرف کننده کند ؟ بجزو یک اقصادی تورم امیزی ایجاد کند کمکی به جامعه هم نمی شود عده تولید کننده وتوزیع کنند واز مصرف کننده سوء استفادهکنند !
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: