تاکسی‌های شهر به پرداخت الکترونیکی مجهز می شوند
کد خبر: ۲۴۰۸۶۷
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
0
دردسرهای حمل پول خرد برای پرداخت کرایه تاکسی، رو به پایان است. حالا دیگر تاکسی ها هم به میدان مراودات الکترونیکی آمدند و شما می توانید با یک نرم افزار ساده کرایه خود را، به صورت تمام و کمال، اینترنتی پرداخت کنید. در گزارش پیش رو، جزئیات این اتفاق مهم را بخوانید.
پایان پول خردپول‌نیوز -  فون پی‌ یک پلتفرم نرم‌افزاری برای تسهیل پرداخت‌های موبایلی آنلاین است که در اولین گام سراغ تاکسیرانی آمده است. اگر این روزها سوار یک تاکسی زرد یا سبز شده و با یک کاغذ زرد زنگ آویخته مواجه شدید، تعجب نکنید. شما می‌توانید از طریق بارکد روی این کاغذ، تنها با اسکن کردن یک بارکد (QR-code) کرایه تاکسی خود را در کمتر از یک دقیقه پرداخت نمایید. فراموش نکنید که اتصال شما به اینترنت برای هر پرداختی در این روش، ضروری است.

ثبت‌نام کنید

در اولین اجرا، اپلیکیشن از شما درخواست شماره تلفن می‌کند تا با ارسال کد تأیید، ثبت‌ نام شما در برنامه را به انجام برساند. بعد از وارد کردن کد تأیید نام و نام خانوادگی را وارد کنید و تمام.

اعتبار خود را افزایش دهید

اگر دلتان نمی‌خواهد برای هر بار سوار و پیاده شدن، شماره کارت و رمز دوم و cvv2 را وارد کنید، همین ابتدای کار حساب کاربری خود را به مقدار نیاز شارژ کنید. البته خود اپلیکیشن تاکسی رانی، 2 هزار تومان اعتبار هدیه برای اولین مصرف شما به شما اختصاص می دهد.

فراموش نکنید واحد کرایه در هنگام پرداخت تومان است، هرگز مبلغ را به ریال وارد نکنید!


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: