جلسه ویژه گمرک با سازمان‌ها برای تسهیل صادرات به قطر و روسیهپول‌نیوز - سرپرست گمرک ایران از جلسه ویژه برای تسهیل صادرات با مسئولان سازمان‌های همجوار و صادرکنندگان به کشورها به ویژه قطر و روسیه خبر داد.

سرپرست گمرک از مسئولان سازمان های همجوار، دست‌اندرکاران و صادرکنندگان به کشورها به ویژه قطر و روسیه درخواست نمود تا در جلسه ویژه تسهیل صادرات به این کشورها شرکت کنند.

فرود عسگری در این دعوتنامه از مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان بنادر و کشتیرانی، سازمان دامپزشکی کل کشور و سایر مقامات دستگاه های مرتبط با صادرات و اصناف و صادرکنندگان جهت حضور در نشست یادشده دعوت به عمل آورده است.

این اقدام در اجرای تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و دستیابی به رشد اقتصادی با افزایش صادرات غیرنفتی موضوع بند «ت» ماده 38 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور صورت گرفته و تسهیل و تسریع در انجام تشریفات صدور فرآورده‌های غیرنفتی از اهداف مهم این نشست است .

بررسی آخرین وضعیت صادرات به کشور قطر و همچنین چگونگی ارائه تسهیلات مندرج در توافق‌نامه منعقده بین کشور ایران و روسیه برای صادرات کالا به آن کشور در قالب  کریدور سبز گمرکی از دیگر اهداف این نشست عنوان شده است.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: