پولنیوز - بیتا جمیلی؛ مدیر بازاریابی و ارتباط با مشتریان با اعلام این مطلب افزود: طرح اتوپلاس به عنوان یک خدمت ویژه با هدف توسعه ظرفیت های خدمت رسانی به تمامی بیمه گذاران این شرکت طراحی و ارائه شده است که پس از اجرای موفق آن در استان تهران، این طرح از ابتدای شهریور ماه در خراسان رضوی کلید خورده است.
به گزارش گروه بانک و بیمه پولنیوز، وی درخصوص ویژگی های طرح اتوپلاس خاطرنشان کرد: طرح مذکور با درنظر گرفتن نیاز و دغدغه بیمه گذاران در راستای تنوع بخشی و گسترش خدمات بیمه ای به آنها در دو سطح "اتوپلاس" و "اتوپلاس طلایی" ارائه می شود و پوشش های نوین و خدمات امدادی با سطح جدیدی از تسهیلات را با هدف ارائه خدمت مطلوب تر، با سرعت و کیفیت بیشتر به دارندگان بیمه نامه بدنه شرکت بیمه نوین به صورت رایگان ارائه می کند.
جمیلی در ادامه افزود: در هر دو سطح از این طرح، در صورت بروز مشکل فنی و یا وقوع خسارت اتومبیل بیمه گذاران، خدمات ویژه و یکپارچهای از سوی شرکت و شریک تجاری بیمه نوین ارائه می شود و دارندگان کارتهای اتوپلاس با توجه به نوع کارت، می توانند از خدمات ویژه امدادی و پرداخت خسارت بهره مند شوند.
مدیر بازاریابی و ارتباط با مشتریان در پایان خاطر نشان کرد: ما امیدواریم که علاوه بر توسعه کیفی و ارتقای سطح خدمت رسانی مطلوب، در آینده ای نزدیک این طرح قابل ارائه به بیمه گذاران عزیز در سراسر کشور باشد. طرح اتوپلاس با همکاری شبکه فروش و نمایندگان شرکت اجرا می شود و بیمه گذاران گرامی می توانند با مراجعه به شعب و یا نمایندگان شرکت در استان های تهران و خراسان رضوی از جزئیات این خدمات مطلع و بهره مند شوند.