کد خبر: ۲۴۱۸۳۳
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
0
خوش خبری های آقای رئیسپول‌نیوز - رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به قرارداد تامین مالی با کره جنوبی، گفت: قراردادهایی از این دست با کشورهای اروپایی از طریق فاینانس خارجی به میزان ۳۰ میلیارد یورو آماده شده است.

 ولی‌الله سیف بهبود فضای کسب و کار کشور را در مقایسه با گذشته یادآور شد و گفت: با توجه به حمایتهای قانونی در جلب سرمایه های خارجی، هموطنان خارج نشین ما می توانند به راحتی از این فضا و مقررات حاکم بر آن استفاده کنند.

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه در این باره ارتباطات بانکی کاملا مهیاست ، گفت: اگر هموطنان ما با تعیین سهم آورده سرمایه گذار، سوژه ها و ایده های سرمایه گذاری داشته باشند، می توانند در ایران که ظرفیت های سرمایه گذاری فراوانی دارد و در مقایسه با کشورهای دیگر می تواند از بازدهی خیلی بالاتری هم برخوردار باشد، سرمایه گذاری کنند.

سیف ادامه داد: در حال حاضر بانک مرکزی روابط خوبی با بانکهای مرکزی طرف تجاری ایران برقرار کرده و نظام بانکی ما توانسته است در حد نیاز روابط کارگزاری خوبی با بانکهای خوب و مطرح اروپایی برقرار کند.

وی با تاکید بر اینکه تامین منابع و پرداخت وجوه و انجام مبادلات با سهولت بیشتری انجام می شود ، اظهار داشت : از سرمایه گذاری ایرانیان مقیم خارج در عرصه تولید و صنعت کشور استقبال می کنیم .


منبع: مهر
برچسب ها: سیف ، پو ل نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: