کد خبر: ۲۴۱۹۷۴
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
0
پول‌نیوز -دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی برای تائید نهایی به دیوان عالی کشور ارجاع شده و با تائید نهایی دیوان عالی کشور زمان و مکان اجرای حکم مشخص و اعلام می‌شود.

 ناصر عتباتی اظهار داشت: بعد از زحماتی که در دادسرای پارس‌آباد و در دادگاه کیفری یک اردبیل کشیده شد و تحقیقات مفصل و مبسوطی که پیرامون پرونده انجام شد و جمع‌آوری دلایل و مدارک و بحث‌های کارشناسی، در یک روند خیلی دقیق و قانونمند قاتل آتنا اصلانی محاکمه شد.

وی افزود: با بررسی های انجام شده و دلایل و مدارک موجود حکم پرونده صادر شد که این فرد از بابت قتل عمل محکوم به قصاص نفس و از بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام شده و چون بحث سرقت نیز در پرونده مطرح بود متهم به حبس و شلاق و رد مال از بابت سرقت محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: حکم اعدام این فرد برای تائید نهایی به دیوان عالی کشور ارجاع شده و با تائید نهایی دیوان عالی کشور زمان و مکان اجرای حکم مشخص و متعاقبا اعلام می‌شود.

عتباتی بیان کرد: این رای غیرقطی است و قابلیت اعتراض در دیوان عالی کشور را دارد و منتظر هستیم که این روند ادامه داشته و بعد از اینکه پرونده در دیوان عالی کشور هم مورد بررسی قرار گرفته و قطعیت پیدا کرد در سریع‌ترین زمان ممکن این رای اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: با دستور ریاست قوه قضائیه و پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان روند بررسی پرونده چه در مرکز استان و چه در دیوان عالی کشور به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت انجام و رسیدگی می‌شود.
منبع: تسنیم
برچسب ها: قاتل آتنا ، اردبیل ، اعدام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: