کد خبر: ۲۴۲۰۸۵
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
0
پول‌نیوز - هنرمند چینی «لوی بولین» با نام مستعار «مرد نامرئی» و عکاس مشهور «آنی لیبوویتز» تیمی برای دو کمپین تبلیغاتی برند پوشاک لوکس «Moncler» تشکیل داده اند. با ترکیب علاقه بولین به نقاشی توهمی بدن و چشمان فوق العاده فتوگرافیک لیبوویتز، آن‌ها تصاویری تولید کرده اند که بسیار جذاب و سورئال به نظر می‌رسد.
 
بولین در هر عکس لباسی از این برند بر تن کرده، اما تقریبا هیچ تفاوتی بین آنچه او پوشیده با محیط اطرافش وجود ندارد. درواقع او و محیط اطراف یکی شده اند. کمپین اول با مناظر تابستانی ماه‌های گرم و هم چنین میان کتاب‌ها می‌بینید و در کمپین دوم این دو هنرمند به یخچال‌های ایسلند و مناظر وسیع سفید و خاکستری سفر کرده اند. اغلب تن‌ها خطوط محیط بیرونی بدن او قابل مشاهده است که این تصاویر را علاوه بر تبلیغات به یک پازل بصری تبدیل می‌کند.

مرد نامرئی که در هرچیزی پنهان می شود (+عکس)

مرد نامرئی که در هرچیزی پنهان می شود (+عکس)

مرد نامرئی که در هرچیزی پنهان می شود (+عکس)

مرد نامرئی که در هرچیزی پنهان می شود (+عکس)

مرد نامرئی که در هرچیزی پنهان می شود (+عکس)

مرد نامرئی که در هرچیزی پنهان می شود (+عکس)

مرد نامرئی که در هرچیزی پنهان می شود (+عکس)

مرد نامرئی که در هرچیزی پنهان می شود (+عکس)

منبع: برترین ها


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: