May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۲۲۸۶
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
0
بیمه ملت حامی اولین کارگاه بین المللی بازار کارپول‌نیوز - اولین "کارگاه بین المللی بازار کار" امروز با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسعود نیلی دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقتصادی و علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل بیمه ملت در مجموعه فرهنگی ـ ورزشی تلاش تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در طول دو روز برگزاری این کارگاه که کارشناسان بین المللی، صاحبنظران داخلی، اساتید دانشگاهی، مدیران اجرایی حوزه اشتغال و فعالان حوزه کسب و کار نیز حضور دارند مباحث مربوط به حوزه اشتغال و کسب و کار مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

هم چنین از جمله عناوین و محورهای مورد بحث در این کارگاه بین المللی که با حمایت بیمه ملت در حال برگزاری است می توان به: پنجره جمعیتی و عرضه نیروی کار، عرضه و تقاضای نیروی کار زنان و جوانان در بازار کار، نقش نظام آموزشی رسمی و مهارتی در بازار کار، اشتغال رسمی و غیر رسمی در بازار کار، سیاست‌های دستمزد و نقش سرمایه، تکنولوژی و تقاضا برای مهارت در بازار کار اشاره کرد.

"اولین کارگاه بین المللی مطالعات بازار کار" با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت بیمه ملت، موسسه عالی آموزش و پرورش مدیریت و برنامه ریزی، موسسه کار و تأمین اجتماعی، موسسه عالی پژوهش های تأمین اجتماعی و صندوق جمعیت سازمان ملل متحد (UNFPA) با هدف گردآوری بهترین پژوهش ها در حوزه بازار کار در حال برگزاری است.

بیمه ملت حامی اولین کارگاه بین المللی بازار کار

بیمه ملت حامی اولین کارگاه بین المللی بازار کار

بیمه ملت حامی اولین کارگاه بین المللی بازار کار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: