کد خبر: ۲۴۲۶۵۲
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
0
تلاش رجا خدمات دهی خوب و مطلوب استپول‌نیوز - علی رغم خروج 300 واگن از ناوگان رجا و کاهش 30 درصدی صندلی، شاهد رشد درآمدی شرکت هستیم.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل رجا در جمع کارکنان این شرکت با ابراز امیدواری از حمایت سازمان تأمین اجتماعی و ورود ناوگان جدید، گفت: رجا بعد از جدایی از پیکره راه آهن ج.ا.ا دچار برخی مشکلات و معضلات ناشی از این واگذاری شد که در برهه ئی موانع جدی در امر  توسعه و پیشرفت این شرکت بوجود آمد ولی خوشبختانه با تدابیر و تلاش های مستمر تیم مدیریتی و حمایت های سهامدارن و تصمیم گیران، آینده روشن است.

محمد رجبی افزود: تمام تلاش ما این بوده که با توجه به درآمد شرکت، خدمات خوب و مطلوبی را به مشتریان بویژه زائران حرم امام رضا(ع) ارائه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: علی رغم تمام این مشکلات ما سعی کردیم این کاستی ها مانع خدمات رسانی مطلوب به مسافران نباشد و متناسب با توان شرکت، فضا را رو به بهبودی سوق دهیم.

مدیرعامل رجا اضافه کرد: آینده رجا خوب است و آمار و ارقام نشان می دهد از سال آینده رشد درآمدی شرکت نسبت به سال گذشته بهتر خواهد شد.
برچسب ها: شرکت رجا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: