کد خبر: ۲۴۲۶۸۷
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
0
برای اجرای طرح یاد شده كه انواع لامپ و پاورLED تولید خواهد كرد، پرداخت مبلغ 5 میلیون و 200 هزار یورو تسهیلات ارزی تصويب شده است.
افتتاح یک شرکت با حمایت بانک صنعت و معدن
پول‌نیوز - شرکت پارس سامان ایرانیان با تامين مالي بانك صنعت و معدن در استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد و در نتيجه آن 54 شغل مستقيم ايجاد می شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، برای اجرای طرح یاد شده كه  انواع لامپ و پاورLED  تولید خواهد كرد، پرداخت مبلغ 5 میلیون و 200 هزار یورو تسهیلات ارزی  تصويب شده  است.

بنا به این گزارش، صنايع كوچك و متوسط استان خراسان رضوی تاكنون بیش از 109 ميليارد تومان در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن تسهيلات دريافت كرده اند.

گفتني است بانك صنعت و معدن طرح هاي ارزشمندي را در سال هاي اخير در استان خراسان رضوی تامين مالي كرده كه به افزايش سطح اشتغال در اين استان انجاميده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: