کد خبر: ۲۴۳۴۴۹
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
0
با حمایت دولت، رجا باید از فضای تجاری آزاد برخوردار شودپول‌نیوز - نقش حاکمیتی راه آهن باید تغییر کند و با حمایت دولت، شرکت رجا از فضای آزاد تجاری برخوردار شود.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این مطلب افزود: رجا و سایر شرکت های حمل و نقل ریلی نیازمند حمایت دولت هستند که با اهتمام  و استقرار دولت دوازدهم امیدواریم این مهم به انجام برسد.

مهندس رجبی در جمع مدیران رجا در مشهد، سال جاری را سال موفقیت نسبی رجا دانست و اظهار داشت: با جذب منابع و افزایش سرمایه، گرفتن تسهیلات و اعتبارهای بلند مدت با سود کم، کاهش هزینه های عملیاتی، افزایش درآمد شرکت و نوسازی و بازسازی واگن ها در سال جاری و آتی وضعیت رجا بهبود می یابد.

وی در پایان افزود : پیمانکارها و شرکای رجا باید همکاری علمی و بهینه تری داشته باشند تا به کمک آنها بدنه رجا ترمیم و خدمات آن بهبود یابد.
برچسب ها: شرکت رجا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: