May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۳۵۱۹
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
0
 پول‌نیوز -قبرس، جزیره‌ای در دریای مدیترانه است که در جنوب ترکیه قرار دارد. این جزیره بعد از ساردنی و سیسیل، سومین جزیره‌ی بزرگ در دریای مدیترانه است. قبرس از نظر جغرافیایی در آسیا قرار دارد اما از نظر سیاسی یک کشور اروپایی محسوب می‌شود و یکی از اعضای اتحادیه‌ی اروپا است.

راهنمای سفر به قبرس (+عکس)

قبرس چیزی فراتر از یک کشور جزیره‌ای آرام با سواحل زیباست. هزاران سال تاریخ و فرهنگ غنی، چشم‌اندازهای دیدنی و اهالی خونگرم و مهمان‌نواز در این کشور میزبان گردشگرانی هستند که روزبه‌روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

راهنمای سفر به قبرس (+عکس)

 علاوه بر تفریحات ساحلی، سر زدن به دهکده‌های کوچک و بزرگ کوهستانی، یکی از جذاب‌ترین و بهترین بخش‌های سفر شما به قبرس خواهد بود. کلیساهای قدیمی و بناها و شهرهای تاریخی قرون وسطایی از دیگر جذابیت‌های قبرس برای گردشگران است.

راهنمای سفر به قبرس (+عکس)

تاریخ پرفراز و نشیب قبرس را می‌توانید در بناهای تاریخی به‌جامانده ببینید؛ بقایای بناهای رومی، موزه‌‌های متعدد و کوچه‌ها و خیابان‌های باریک و قدیمی. این تاریخ زنده را به شکل ویژه و قابل توجهی در شهر پافوس (Pafos) مشاهده خواهید کرد؛ جایی که آثار باستانی متعددی چون مقبره‌ی پادشاهان را در بر گرفته است.

 این مجموعه مثل یک پارک موضوعی تاریخی در کنار گردشگاه‌های توریستی قرار دارد. از هر دوره‌ی تاریخی، بنای باشکوهی در قبرس باقی مانده که مانند یک راوی پیر، داستان‌های زیادی از گذشته‌ی این کشور را به زبان می‌آورد.




منبع:کجارو
برچسب ها: قبرس ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: