پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس
پول‌نیوز - علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس پيامي صادر كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  در اين پيام آمده است:

هفته دفاع مقدس الهام گرفته از ماه محرم و عاشوراي حسيني (ع) ، يادآور يكي از حماسي ترين مقاومت هاي تاريخ ملت ايران در برابر دشمناني است كه نه تنها تماميت ارضي بلكه آرمان ها و ارزش هاي حاصل از انقلاب اسلامي ايران را تهديد كردند.

دشمنان بر اين خيال بودند كه درخت انقلاب اسلامي نهالي است كه نخستين روزهاي خود را تجربه مي كند و در شرايط دفاعي قابل اعتمادي به سر نمي برد . اما انقلاب برگرفته از باور و ايمان قلبي ملت نه تنها معادلات را به هم ريخت بلكه عزم ملت را بيش از گذشته و دو چندان كرده و در دوره هاي مختلف انقلاب همگامي ملت و مسئولين سبب شد تا نظام اسلامي محكمتر و با صلابت تر از هميشه در تمام زمينه هاي سياسي ، اقتصادي ، فرهنگي و ..گام بردارد .

زيبا گفت بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خمینی (ره) كه «آن‌ها حساب همه چیز را می‌کردند الا یک حساب و آن حساب، معنویت بود. آن‌ها توجه به این نداشتند که ملت همه با هم علاقه به خدا و اسلام دارند .

و امروز نيز با اتحاد و انسجام و پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري و با الهام از 8 سال ايستادگي ايثارگران و جانبازان در دفاع مقدس، توانستيم در برابر دنیا با صدای بلند و با قدرت در جهت حفظ حقوق‌مان گفتگو و ديوارهاي تحريم هاي ظالمانه ه را بشكنيم .

وظيفه يكايك ما الهام گرفتن از ايثار و انگيزه هاي پرتوان آن دوران مقدس است، تا بتوانيم مراحل توسعه صنعتي و اقتصادي را پشت سر گذاشته و با دستيابي به آرمان هاي مقدس انقلاب و دفاع مقدس دين خويش را نسبت به خون شهيدان و رنج هاي همه ايثارگران ادا كنيم.

مصادف شدن ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان و هفته اول ماه محرم با هفته دفاع مقدس ،بيش از هر زمان ديگر وظيفه ما را برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده ، دو چندان مي كند تا اين فرهنگ ناب حسيني به جد در برنامه‌ریزیهاي سياسي ، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.

اينجانب ضمن تسليت ماه محرم، ماه معنوي و پر از فضيلت سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و گرامي داشت ياد وخاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس، سلامتي و بهروزي خانواده معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان انقلاب اسلامي را از خداوندمتعال خواستارم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: