کد خبر: ۲۴۴۷۰۴
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
0
پول‌نیوز - سرمربی رئال مادرید رقابت در لالیگا را سخت تر از اروپا عنوان کرد.

رئال مادرید سه شنبه شب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: در شرایط خوبی قرار داریم. پس از یک پیروزی به استقبال این بازی می رویم و خوشحالیم که می توانیم در لیگ قهرمانان در یک ورزشگاه زیبا بازی کنیم. برای این دیدار خود را آماده کرده ایم. بازی کردن در همه ورزشگاه ها سخت است. در خانه دورتموند نیز هرگز پیروز نشدیم و تبدیل به یک چالش برایمان شده است. برای پیروزی به میدان می رویم. دوست دارم شاهد بازی خوبی باشم.

سرمربی رئال مادرید درباره بازیکنانش اظهار کرد: تونی کروس همراه تیم است و در شرایط خوبی به سر می برد. از اهمیت او برای تیم آگاهیم. کاسمیرو نیز بازیکن مهمی برای ما است. او بین دفاع و خط حمله تعادل ایجاد می کند. او مانند دیدیه دشان بازی می کند. عملکردش باعث شگفتی کسی نمی شود. او اعتماد به نفس دارد و هر سال بهتر می شود. کاسیمرو همیشه می خواهد بهترین بازی اش را به نمایش بگذارد.

سرمربی فرانسوی در ادامه افزود: حضور ثابت دنی کارواخال در ترکیب نگران کننده نیست. اشرف را در اختیار داریم که می تواند بازی خوبی به نمایش بگذارد. ناچو نیز در این پست بازی می کند. نگران نیستم چون در شروع فصل قرار داریم. کارواخال بازیکن سالمی است که خیلی زود بهبود پیدا می کند. این موضوع اهمیت دارد. او 25 ساله و جوان است و خیلی زود بهبود پیدا می کند.

زیدان در مورد مشکل گلزنی تیمش گفت: امیدوارم در بازی فردا به راحتی گلزنی کنیم. از همه مهمتر داشتن موقعیت است. اگر بازی برابر آلاوس را تماشا کنید می بینید که به ثمر رساندن تنها دو گل خوشحال کننده نیست. سخت تر از همه ایجاد موقعیت است. با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم این کار را انجام می دهیم. فردا فرصت داریم شرایط را عوض کنیم. با این حال اگر در این بازی موفق شویم یعنی باید هفته بعد به این کار ادامه دهیم. در فوتبال باید همیشه نشان دهید که خواهان پیروزی هستید.

سرمربی فرانسوی در پایان اظهار کرد: از سوالات خبرنگاران متعجب نمی شوم چون باید چنین سوالاتی را بپرسند. فوتبال این چنین است سعی می کنیم هر روز بهتر شویم اما برخی از حریفان هر روز بهتر می شوند  این موضوع در اروپا و اسپانیا و دیگر کشور ها دیده می شود. برای من لالیگا اسپانیا سخت تر است. در رقابت های اروپایی همه بازی ها همچون لالیگا سخت نیست.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: