April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۴۷۳۷
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
0
آلرژی پاییزی را با مصرف خودسرانه دارو درمان نکنیدپول نیوز - دکتر طلعت قانع، مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و پاسخگویی سامانه ۱۴۹۰ سازمان غذا و دارو گفت: با شروع‌شدن فصل پاییز حساسیت‌های فصلی و بعضی عوامل سرماخوردگی در افراد بروز می‌کند که متأسفانه فردی که با حساسیت فصلی مواجه می‌شود به مصرف خودسرانه دارو روی می‌آورند در صورتی که حساسیت‌های فصلی با تغییر فصل ایجاد می‌شود و جای نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: مرکز پاسخگویی ” ۱۴۹۰ ” سازمان غذا و دارو به صورت شبانه روزی آماده مشاوره به تمامی شهروندان در سراسر کشور است که می‌توانند سوالات دارویی خود را با کارشناسان این مرکز در میان گذاشته و از مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک‌ها که نادرست و آسیب‌رسان هستند، پرهیز کنند.

دکتر قانع ادامه داد: افرادی که دچار حساسیت‌های فصلی می‌شوند حتما به پزشک مراجعه کنند تا با نظر پزشک داروهای ضدحساسیت استفاده نمایند.




منبع:دکتر سلام
برچسب ها: آلرژی ، سلامت ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: