کد خبر: ۲۴۴۷۹۰
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
0
پول نیوز – سنگاپور در سال ۱۹۶۵ مستقل شد و تا پیش از این تاریخ، مستعمره‌ی بریتانیا بود. امروزه سنگاپور به یکی از  پیشتازترین مراکز اقتصادی دنیا تبدیل شده است. این منطقه با توجه به استانداردهای جنوب شرق آسیا، منطقه‌ای گران  است و هر چیزی در آن در مقایسه با مناطق اطراف، دو برار قیمت دارد.

راهنمای سفر به سنگاپور (+عکس)

جاذبه‌های تفریحی و سرگرمی‌های متعددی در سنگاپور برای گردشگران وجود دارد: پارک‌های استوایی، غذاهای ارزان چینی و هندی، خرید، پارک‌های موضوعی جذاب، سواحل زیبا و باغ ‌وحشی که در میان بهترین‌های دنیا قرار دارد.

راهنمای سفر به سنگاپور (+عکس)

سنگاپور به خاطر موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در کنار دریا، معمولا آب‌و‌هوای ثابت و یکنواختی دارد. رطوبت بالا و بارندگی زیاد ویژگی‌های اصلی آب‌و‌هوای سنگاپور است. میانگین دمای هوا بین ۲۵ تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد است.

راهنمای سفر به سنگاپور (+عکس)

در ۴۰ درصد از روزهای سال، رعد و برق اتفاق می‌افتد و میزان رطوبت نسبی بین ۷۰ تا ۸۰ درصد است. آوریل، گرم‌ترین ماه سال، ژانویه خنک‌ترین ماه و نوامبر مرطوب‌ترین ماه سال است.

باغ‌های گیاه‌شناسی سنگاپور یکی دیگر از جاذبه‌های این شهر است که ارزش وقت‌ گذاشتن دارد. اولین جاذبه‌ای که از سنگاپور در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت، همین باغ‌های گیاه‌شناسی بود. سنگاپور که چون جنگلی بتنی به نظر می‌رسد به این فضاهای طبیعی نیاز دارد. درختان این باغ را می‌توانید از طریق مسیرهای پیاده‌روی بازدید کنید. در این مجموعه حتما از بخش باغ ملی ارکیده دیدن کنید.




منبع :کجارو
برچسب ها: سنگاپور ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: