کد خبر: ۲۴۴۸۳۴
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
0
پول‌نیوز - همایش روسای شعب و مدیران واحدهای ستادی استان اصفهان مورخ 1396/7/3 با حضور مدیر کل،جانشین،روسای شعب و مدیران واحدهای ستادی با محوریت  بررسی عملکرد شعب در شش ماهه اول سال 1396 و تعیین اهداف در محل سالن همایش های مدیریت برگزار گردید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این همایش پس از ارائه برخی توصیه های حراستی توسط مدیر حراست استان ، مدیر کل شعب استان ضمن خوش آمدگویی و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) از زحمات آقای حسینی مدیر کل سابق شعب استان تقدیر و تشکر نمودند.

همایش روسای شعب بانک قوامین استان اصفهان

آقای قنبری در ادامه ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط اداری و رفتار سازمانی اظهار داشتند: مهمترین موضوع در حال حاضر پرداخت تسهیلات با مد نظر قرار دادن کیفیت و بهداشت اعتباری می باشد که می بایست تمهیدات و برنامه ریزی لازم به صورت هدفمند در این خصوص صورت پذیرد.

ایشان در ادامه تصریح نمودند با تلاش مضاعف و عزم جهادی می‌بایست نسبت به تحقق اهداف در نظر گرفته شده اقدام نماییم.

مدیرکل شعب استان در ادامه در خصوص پرداخت تسهیلات با کیفیت مطلوب،  ساماندهی و تعیین تکلیف اموال تملیکی،افزایش درآمدهای غیرمشاع و کیفی سازی دستگاه های خودپرداز با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل موجود، بازاریابی حرفه ای و مستمر،حفظ شان و منزلت پرسنل خدوم ناجا و تکریم این عزیزان و همچنین بهره گیری از ظرفیت های ناجا در همه زمینه ها و مدیریت نرخ تجهیز و قیمت تمام شده در شعب مطالب و توصیه هایی را بیان نمودند.

در قسمت بعد عملکرد شش ماهه ابتدایی شعب استان در بخش منابع،مصارف و خدمات نوین  توسط مدیران واحدهای مربوطه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در بخش پایانی این همایش از روسای 7 شعبه که ارتقا درجه داشتند با اهدا لوح تقدیر و تشکر بعمل آمد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: