انتخاب رشته دارندگان مدال‌ المپیادهای دانش‌آموزی در کنکور آغاز شدپول‌نیوز - دارندگان مدال های نقره و برنز داخل المپیادهای دانش‌آموزی واجد شرایط استفاده از «آئین‌نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان به شماره ۲۱/۷۷۸۹۷ تاریخ ۵ مرداد ۹۳ مصوب شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم» درصورتی‌که در آزمون سراسری سال ۹۶ شرکت کرده باشند، باید از تاریخ ۴ تا ۱۰  مهرماه ۹۶ به آدرس اینترنتی اعلام شده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب ۵ کدرشته‌محل از دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال  ۱۳۹۶ (دفترچه شماره ۲) اقدام کنند.

آدرس اینترنتی اعلام شده برای دارندگان مدال های نقره و برنز داخل المپیادهای دانش‌آموزی http://register۲.sanjesh.org/CSSarOlympiad۹۶/ است.

مطابق ماده ۲ آیین‌نامه مذکور حداکثر ۱۰ درصد ظرفیت هر کدرشته‌محل به حائزین شرایط این آیین‌نامه اعم از دارندگان نشان طلا، نقره و برنز کشوری المپیادهای دانش آموزی، دانشجویان نمونه کشوری در دوره کاردانی، رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره جوان خوارزمی در دوره‌های دانش آموزی یا کاردانی و دانش آموخته رتبه اول دوره کاردانی به شرط کسب حدنصاب نمره علمی لازم  اختصاص می‌یابد. 

(برای دارندگان نشان‌های طلا، نقره و برنز کشوری المپیادهای دانش آموزی طبق ابلاغیه شماره ۲/۲۱/۶۵۶۶۴ تاریخ ۷ تیرماه ۹۴ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۸۰ درصد و برای سایرین ۹۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در هر کدرشته محل).

سازمان سنجش آموزش کشور براساس اولویت نمره و انتخاب رشته متقاضیان نسبت به معرفی آن‌ها در ظرفیت تخصیصی اقدام می‌کند.

داوطلبان باید به منظور تسریع کار و اعلام نتایج سریعتر، با در نظر گرفتن محدودیت ظرفیت به ویژه در رشته‌محل‌های پرطرفدار، انتخاب رشته کنند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: