کد خبر: ۲۴۵۲۴
۲۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۸
0
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: در نمایشگاه نور و نجابت مازندران، جدیدترین نسل عروسک‌های دارا و سارا با پوشش اسلامی به فروش می‌رسند.

به گزارش فارس ، قاسم عزیز‌زاده گرجی پیش از ظهر امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه نور و نجات (عفاف و حجاب) مازندران در جمع خبرنگاران،طی سخنانی حضور کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان در نمایشگاه نور و نجابت به عنوان مرکز فعالیت‌های فرهنگی را چشمگیر خواند و افزود: با توجه به وظیفه ذاتی کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان در کارهای فرهنگی، کانون با ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در این نمایشگاه توجه بازدیدکننده‌ها را به خود جلب کرده است.

گرجی افزود:برخی خانواده‌ها به بهانه بچه بودن در پوشش مناسب فرزندان کوتاهی می‌کنند و در سنی که تکلیف اجرای رعایت حجاب برهمه واجب می‌شود دچار مشکل شده و به راحتی نمی‌توانند در انتقال ارزش‌های دینی به فرزندان موفق باشند.

نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان نور و نجات از 16 تا 23 تیرماه در کیلومتر هفت جاده ساری، نکا در محل دائمی نمایشگاه ساری دایر شده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: