April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۵۲۹۳
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
0
پول‌نیوز - رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با پراید عصر عاشورا در گردنه اسدآباد سه عضو یک خانواده جان خود را از دست دادند.

سرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه خودروی سواری تیبا با سرعت غیرمجاز در سراشیبی گردنه اسدآباد در حال تردد بود که با رسیدن به پیچ به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه اقدام به استفاده از سیستم ترمز می کند بیان کرد: استفاده از سیستم ترمز موجب چرخش این وسیله نقلیه به دور خود و ورود به مسیر عبوری خودروهای خط مقابل می شود.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: خودروی سواری پراید که از سمت همدان به کرمانشاه در حال تردد بود با خودروی تیبا برخورد کرده و یکی از سرنشینان پراید جان خود را در این سانحه از دست می دهد.

سرهنگ عزیزی افزود: 2 تن از سرنشینان پراید به شدت زخمی شدند که پس از انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه عصر روز عاشورای امسال جاده های این استان یک روز پر ترافیک را تجربه کرد توضیح داد: ترافیک موجب کاهش سرعت خودروها شد و از محل ایست بازرسی تا خروجی اتوبان سرعت وسایط نقلیه به کمتر از 50 کیلومتر در ساعت رسیده بود.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: همچنین سرعت خودروها در آزاد راه همدان - ساوه به علت شلوغی این محور از 80 کیلومتر در ساعت تجاوز نمی کرد.

وی بیان کرد: ترافیک سنگین محورهای همدان از ساعت 14 روز گذشته آغاز و تا ساعت 24 ادامه داشت و هم اینک وضعیت تردد به حالت عادی برگشته است.

در پنج ماهه سال جاری 149 نفر در جاده های برون شهری استان همدان جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 نفر معادل هشت درصد کاهش داشته است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: همدان ، تصادف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: