April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۶۶۸۹
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
0
بیمه نامه مسافرتی، مسافر را چهارقبضه بیمه می‌کند، از دندانپزشکی گرفته تا جراحی باز. اما آیا با توجه به بیمه تامین اجتماعی، بیمه عمر، بیمه حوادث و ... نیازی به استفاده از بیمه مسافرتی داریم؟ گزارش پول نیوز را دنبال کنید.
بیمه نامه های زیارتی فوت شدگی در اثر حملات تروریستی را پوشش می دهد/ هزینه های درمان شما مستقیما پرداخت می شودپول نیوز- در سیاست‌های تازه کارگزاران بیمه، مسافران هم نیاز به بیمه شدن دارند. تا به حال فکر کرده‌اید که اگر در حین سفر، چمدان‌ و مدارک خود را گم کنید، اگر داروهای گران‌قیمت مورد استفاده خود را تمام کنید یا گرمازده، مسموم و ... شوید، چه شرایطی منتظر شما خواهد بود؟

تفاوتی ندارد که شما یک سفر چند روزه و یا سفری بلند مدت در پیش دارید، بیمه مسافرتی سامان با آگاهی از تمامی نیازها و مشکلات احتمالی مسافران، بیمه نامه مسافرتی را با مناسب‌ترین هزینه  در اختیار شما قرار میدهد. البته احتمالا از خود خواهید پرسید که پرداخت خسارت در سفر، با چه سرعتی توسط بیمه انجام خواهد شد؟ چرا که در سفر بیش از هرچیزی زمان برای مسافران اهمیت دارد. بیمه سامان مدعی است که پرداخت مستقیم هزینه‌ها در کشور مقصد شما را بر عهده می‌گیرد و هیچ نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای توسط شما نیست.

هزینه های بستری در بیمارستان، جراحی، معاینات پزشکی و دارو های تجویز شده از جانب پزشک در صورت بروز بیماری یا صدمات جسمانی بیمه شده در خارج از کشور ایران، توسط بیمه پرداخت می‌شوند.

همچنین به منظور ارائه خدمات مناسب به بیمه شده در خارج از کشور، نحوه ارائه خدمات مذکور از طریق تماس تلفنی با پزشکان معالج کنترل می شوند.

تعرفه‌ها هم چندان بالا نیست. برای مثال اگر به اروپا سفر کنید و بین 13 تا 65 سال سن داشته باشید، با پرداخت 69 هزار تومان می توانید خود را به مدت 7 روز در بیمه سامان، بیمه کنید.
یکی دیگر از طرح‌های بیمه نامه های مسافرتی، مدل زیارتی آن است.
در این مدل، حتی اگر مسافر در سفرهای زیارتی به عراق و سوریه دچار حملات تروریستی شود، بیمه موظف به پرداخت خسارت است. اگر یک تا 10 روز اگر در عراق و سوریه بمانید، بیمه از شما با تعرفه 14 هزار تومان حمایت خواهد کرد.


برچسب ها: بیمه ، مسافرتی ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: