کد خبر: ۲۴۶۸۹۲
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
0
سخنگوي شركت مخابرات ايران افزود: در ٤ روز برپايي اين نمايشگاه، نحوه اتصال اماكن و منازل به شبكه فيبرنوري تانوما، نحوه ارائه و دريافت سرويس، خدماتي كه تانوما ارايه مي دهد و نيز نحوه ثبت نام آن به متقاضيان و بازديدكنندگان اعلام خواهد شد.
حضور گروه مخابرات ايران در تلکام 2017 با تمركز بر توسعه
پول‌نیوز - رئيس شوراي سياستگذاري گروه مخابرات ايران در نمايشگاه تلکام ، جزئيات حضور شركت مخابرات ايران در اين نمايشگاه را تشريح كرد.

محمدرضا بيدخام با اشاره به جايابي گروه مخابرات ايران در فضايي بالغ بر ١٨٠٠ مترمربع در سالن ٦ نمايشگاه بين المللي تلکام اظهار داشت: امسال شركت مخابرات ايران با شعار " همراه با مشتري، همگام با فناوري" و با رويكرد مشتري مداري، سرويس محوري و توجه به فناوريهاي نوين در تلکام ٢٠١٧ حضور خواهد داشت.

وي با بيان اينكه حضور گروه مخابرات ايران در تلکام امسال با تمركز بر برنامه پنجساله تحول و توسعه خواهد بود، گفت: موضوع معرفي و سرويس دهي طرح اتصال فيبرنوري "تانوما" از مهمترين برنامه هاي مخابرات براي حضور در تلکام امسال است.

سخنگوي شركت مخابرات ايران افزود: در ٤ روز برپايي اين نمايشگاه، نحوه اتصال اماكن و منازل به شبكه فيبرنوري تانوما، نحوه ارائه و دريافت سرويس، خدماتي كه تانوما ارايه مي دهد و نيز نحوه ثبت نام آن به متقاضيان و بازديدكنندگان اعلام خواهد شد.

بيدخام با اشاره به اينكه ثبت نام كنندگان سرويس تانوما در نمايشگاه تله كام در اولويت دايري اين سرويس قرار دارند اضافه كرد: براي ثبت نام كنندگان داخل تهران و استانها، در نمايشگاه، با توجه به ظرفيت امكانات موجود، اين سرويس را در بازه زماني يك روزه، ٣ روزه، يك هفته و يك ماهه داير مي كنيم.

رئيس شوراي سياستگذاري گروه مخابرات هدف عمده حضور در تلکام را آشنايي با پتانسيل و ظرفيت هاي شركت هاي حاضر در اين نمايشگاه عنوان كرد و ادامه داد: علاوه بر اين، گروه مخابرات ايران سرويس هاي مرتبط با مشتريان تجاري ( B۲B ) و مصرف كنندگان خانگي (B۲C ) را ارائه خواهد كرد.

وي با اشاره به عرضه ٥ سرويس كه برخي از آنها امكان دايري نيز دارند، گفت: سرويس Adsl مخابرات با شرايط ويژه در قالب ٣ كانتر، در نمايشگاه به فروش مي رسد. در همين حال ارائه سرويس هاي ٢٠٢٠ و مركز تماس مشتريان مخابرات، سرويس ٢٠٢١ به عنوان سرويس رسيدگي به شكايات مشتريان مخابرات و نيز خدمات الكترونيكي و خدمات پرداخت با سامانه هاي ١٨١٨ و ٢٠٠٠ از ديگر خدمات قابل ارائه به مشتركان است.

بيدخام راه اندازي كانتر تلويزيون اينترنتي و ارايه خدمات Iptv با همكاري آي سيما را ازديگر سرويس هاي قابل ارائه در تله كام تهران عنوان كرد و افزود: ايجاد كانتر ثبت نام دیجیتال و پرتال تجاری براي مشتريان تجاري و یک كانتر براي حضور و فعاليت استارتاپ ها از ديگر برنامه هاي مخابرات در اين نمايشگاه است. براين اساس استارتاپ ها و كسب و كارهاي نوپا مي توانند از اين فضا براي معرفي كسب و كار خود و جذب سرمايه و مشاركت اقدام كنند.

مدير روابط عمومي شركت مخابرات ايران از برپايي كارگاه آموزشي در زمينه شبكه، فناوري اطلاعات و امور تجاري در سالن مخابرات خبر داد و گفت: گروه مخابرات در راستاي بحث مسئوليت اجتماعي نيز موضوع بررسي تاثير استفاده از سرويس تانوما را در كاهش هزينه ها، ايجاد امنيت، ارتقاي كيفيت و رفع نياز را در برنامه دارد. در اين زمينه قرار است تفاهم نامه همكاري با سازمان محيط زيست امضا شود.

به گفته رئيس شوراي سياستگذاري مخابرات، احتمال انعقاد تفاهمنامه مخابرات با باشگاههای ورزشي پرسپوليس و استقلال در راستاي موضوع مسئوليت اجتماعي و ورزش در حاشيه تلکام امسال وجود دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: