April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۸۵۷۴
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
0
پول‌نیوز - با حضور مسئولان اداره روابط عمومی، جمعی از دانش آموزان دو مدرسه دخترانه تهران از موزه و شعبه مرکزی بانک ملی ایران بازدید کردند و از نزدیک با ارایه خدمات، فرایندها و فعالیت‌های روزانه بانک و حرفه بانکداری، مفهوم قرض الحسنه و آثار و اشیای موجود در موزه بانک آشنا شدند.

در این مراسم بیش از 120 دانش آموز دختر دور دوم ابتدایی از مدارس آیت الله هاشمی و شهید حبیبی پور تهران از نزدیک خدمات بانکی، فعالیت بانک، تکنولوژی به کار رفته در سامانه های بانک، نحوه استفاده از خدمات بانکداری نوین  را مورد بازدید قرار دادند.

در ادامه با توجه به طرح های آموزشی و سرگرمی بانک ملی ایران درخصوص بانکداری کودک و نوجوان نظیرکانون جوانه ها ، روش های استفاده از عضویت در کانون جوانه ها و معرفی بخش های جذاب و دیدنی آن به اطلاع دانش آموزان رسید.

دانش‌آموزان در این بازدید در قالب دو گروه به صورت نظری با مباحث پول و اقتصاد آشنا شدند که حضور در محیط شعبه بانک در این راستا مهم، ماندگار و تاثیرگذار بود.

در پایان این بازدید، جشن شادی با حضور دانش آموزان در سالن همایش حافظ بانک ملی ایران برگزار شد.
برچسب ها: بانک ملی ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: