April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل به مناسبت سالروز تأسیس شرکت بیمه‌ملتپول‌نیوز - دکتر علیرضا ابراهیم‌پور مدیرعامل بیمه ملت در پیامی چهاردهمین سال‌روز تاسیس شرکت بیمه‌ملت را به همه کارکنان، نمایندگان، مشتریان و سهام‌داران این شرکت تبریک گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن پیام به شرح زیر است:

به نام ایزد دانا

شرکت بیمه‌ملت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بیمه‌های خصوصی با توانگری مالی سطح یک در کشور در دوازدهمین روز از دومین ماه فصل پاییز، وارد چهاردهمین سال فعالیت خود می‌شود.

این روز، بهانه‌ای است که تلاش صادقانه مدیران، کارکنان و سهام‌داران بیمه ملت را ارج نهاده و 14 سال حرکت و فعالیت مستمر را در برخورداری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی اطلاعات و ساختن سازمانی یادگیرنده با دانش، تجربه و نیروهای انسانی کارآمد، در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

وظیفه ماست که برای رشد و توسعه بیمه‌ملت از هیچ کوششی فروگذار نکنیم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پیشبرد اهداف شرکت که همانا رضایت‌مندی همکاران، نمایندگان، مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان است، گام برداریم.

شرکت بیمه‌ملت برای داشتن کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری و به منظور تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ به خود می‌بالد و ثمره این سخت‌کوشی ورود قدرتمند و سلامت به چهاردهمین سال فعالیت شرکت است.

دوازدهم آبان، سال‌روز تاسیس شرکت بیمه ملت بر مدیران، کارکنان، نمایندگان، سهام‌داران و بیمه‌گزاران این شرکت مبارک و خجسته باد.

امید که همواره سلامت و پیروز باشید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: