کد خبر: ۲۴۹۵۷۷
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
0
قلعه «کورنوالیس» (Fort Cornwallis) یک قلعه‌ی قدیمی است که به دست بریتانیا و کمپانی هند شرقی در مالزی ساخته شد.
پول‌نیوز - پنانگ یکی از جزایر کشور مالزی است که از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در این کشور به شمار می‌رود. این جزیره مانند دیگر مناطق مالزی از طبیعت شگفت‌انگیزی بهره می‌برد؛ هر چند که شرایط و موقعیت جغرافیایی پنانگ، آن را بسیار منحصربه‌فرد کرده است. به همین دلیل ویژگی‌های طبیعی مهم‌ترین عامل برای جذب گردشگران از اقصی نقاط کره‌ی خاکی محسوب می‌شود.

سفر 2 روزه به پنانگ، مالزی (+عکس)

در ادامه، برنامه سفر ۲ روزه به پنانگ ارائه می‌شود که در آن علاوه‌بر لحاظ کردن جاذبه‌های اصلی منطقه، سعی شده است عوامل موثر دیگر در سفر، مانند زمان و هزینه در نظر گرفته شود. شایان ذکر است که به طور معمول زمان شروع بازدید از جاذبه‌ها در تمامی روزهای سفر، ساعت ۱۰ صبح فرض شده است.

سفر 2 روزه به پنانگ، مالزی (+عکس)

قلعه «کورنوالیس» (Fort Cornwallis) یک قلعه‌ی قدیمی است که به دست بریتانیا و کمپانی هند شرقی در مالزی ساخته شد. این قلعه که متعلق به قرن ۱۸ است، بزرگ‌ترین قلعه در این کشور به شمار می‌رود. نام این قلعه نیز برگرفته از یکی از افسران زمان خود است.

سفر 2 روزه به پنانگ، مالزی (+عکس)

به این ترتیب به انتهای برنامه سفر ۲ روزه به پنانگ می‌رسیم. لازم به ذکر است که برای ساعات آزاد خود می‌توانید به مراکز خرید شهر بروید تا خرید را در کنار تفریح تجربه کنید.

از طرفی بدون شک تفریحات ساحلی و آبی این منطقه بسیار لذت‌بخش هستند، پس حتما زمانی را برای این کار در نظر بگیرید. همچنین برای شام و ساعات پایانی شب نیز می‌توانید به مکان‌های تفریحی سطح شهر بروید و سفر خود را هیجان‌انگیزتر کنید.




منبع:کجارو
برچسب ها: گردشگری ، مالزی ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: