May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - دانشجویان پذیرفته شده در دوره تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از 16 تا 21 آبان ماه فرصت دارند برای مرحله غیرحضور این دانشگاه ثبت‌نام کنند.

دانشجویان پذیرفته شده دوره تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال تحصیلی 97-96  دانشگاه پیام نور که علاقمند به ثبت نام غیرحضوری این دانشگاه هستند از 16 تا 21  آبان ماه می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

بر اساس اطلاعیه دانشگاه پیام نور، دانشجویانی که درنیمسال اول 97-96 ( شهریور و مهر 96) دارای کد قبولی پیام نور بوده وثبت نام کرده اند و کد قبولی آنها به کد رشته قبولی تکمیل ظرفیت تغییر یافته است و لازم است در رشته -محل جدید مجددا انتخاب واحد کنند.

همچنین پذیرفته شدگانی که دارای کد قبولی جدید یا کد قبولی قبلی سایر دانشگاه‌ها هستند و در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند ،ثبت نام به صورت غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان صورت می پذیرد.

داوطلبان برای اطلاع از جزییات این ثبت نام می توانند به سایت دانشگاه پیام نور به نشانی http://pnu.ac.ir/ مراجعه کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: