کد خبر: ۲۴۹۸۹۷
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
0
پول‌نیوز - مدیرکل روابط عمومی‌وتبلیغات بانک انصار از برپایی 4 موکب اربعین حسینی در مرزهاي مهران، خسروي، شلمچه و چزابه توسط بانک انصار خبر داد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، آقای خالقی مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات طی گفتگویی از برپایی 4 موکب اربعین در راستای حمایت از راهپیمایی اربعین حسینی، سخن گفت. او افزود: بانک انصار طی سال‌های اخیر اقدام به برپایی موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین در ایران و عراق کرده است تا در این موکب‌ها به زائرین اربعین در مرزهای خروجی کشور ازجمله مهران، خسروي، شلمچه و چزابه خدمت رسانی کند.

سیدحمیدخالقی اظهارداشت: در این موکب‌ها از زائرین محترم سرور وسالارشهیدان پذیرایی شده و زمینه برای استراحت کوتاه آنان فراهم می‌شود.

مدیرکل روابط‌عمومی‌وتبلیغات بانک‌انصار تصریح کرد: بانک انصار علاوه بر برپایی موکب‌ها، به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود با استقرار خودپردازهای سیار در مناطق مرزی با ارایه خدمات بانکی و در راستای آرامش زائرین گرامی  اقدام به تامین پول مورد نیاز زائرین در طول مسیر می کند.
برچسب ها: بانک انصار ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: