May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
آمار نگران کننده از تخریب 100 درصدی مسکن در کرمانشاهپول‌نیوز -معاون بنیاد مسکن انقلاب از تخریب ۱۰۰ درصدی ۱۵۵۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی بر اساس جدیدترین بررسی‌های انجام شده خبر داد.

عزیزالله مهدیان با یادآوری این‌که تا دیروز بر اساس بررسی‌های انجام شده حدود 12 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی استان کرمانشاه به دلیل زلزله به صورت کامل تخریب شده بودند، اظهار کرد:‌ مطابق جدیدترین بررسی انجام شده توسط کارشناسان بنیاد مسکن حدود 15500 واحد مسکونی شهری و روستایی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به صورت 100 درصد تخریب شده‌اند.

وی تصریح کرد: به طوری کلی بیش از 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی بین 30 تا 100 درصد دچار خسارت شده‌اند.

وی افزود:‌ با کمک 5 استان حدود 100 کارشناس ظرف یک هفته خانه به خانه میزان خسارت‌ وارد شده به 70 تا 80 هزار واحد مسکونی را محاسبه می‌کنند.

معاون بنیاد مسکن گفت: پس از بررسی و تعیین میزان خسارت به واحدهای مسکونی، بلافاصله از هفته آینده بازسازی و نوسازی واحدهای آسیب‌دیده آغاز می‌شود.

مهدیان یادآور شد: مردم می‌توانند در شهرها، "خودتعمیری" واحدها را انجام دهند که پس از محاسبه خسارت‌ها مبالغ هزینه شده به آنها پرداخت خواهد شد.


منبع: تسنیم
برچسب ها: مسکن ، کرمانشاه ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: