کد خبر: ۲۵۲۰۲۹
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
0
وگاس شهری پر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات مختلف است که با سفر به آنجا اوقاتی خوش را تجربه خواهید کرد.لاس وگاس شهری است که در ایالت نوادا واقع شده است.
پول‌نیوز -لاس وگاس شهری است که شاید در ذهن بسیاری از مردم تجملی باشد یا با بردن نامش همه به یاد نکات منفی این شهر بیفتند. اما برخلاف تصور این عده، وگاس شهری پر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات مختلف است که با سفر به آنجا اوقاتی خوش را تجربه خواهید کرد.لاس وگاس شهری است که در ایالت نوادا واقع شده است.

راهنمای سفر به لاس وگاس ؛ آمریکا (+عکس)

 اکثر مردم تفریحات مختلف، محل‌ها اقامت گران‌قیمت و فضای تجملی و خیال‌انگیز وگاس را دوست ندارند، اما این افراد به نکات منفی شهر وگاس توجه می‌کنند. رستوران‌های فوق‌العاده، غذاخوری‌ها، مردم این شهر، کنسرت‌ها، نمایش‌ها و دیگر برنامه‌ها به این شهر جذابیتی خاص بخشیده‌اند. بر خلاف ظاهر پر زرق و برق و تجملی وگاس، در این‌جا به راحتی می‌توانید نوشیدنی و غذای رایگان، بلیت‌های نمایش رایگان و هتل و هاستل با تخفیف‌های بسیار خوب پیدا کنید.

راهنمای سفر به لاس وگاس ؛ آمریکا (+عکس)

هتل و هاستل

در وگاس هاستل‌های زیادی وجود دارند که هزینه‌ی آن‌ها از ۱۳ دلار برای هر شب از اقامت شروع می‌شود، اما کمی از شهر فاصله دارند و برای رفتن از این هاستل‌ها به جا‌های دیگر حتما باید ماشین داشته باشید. هزینه‌ی اتاق خصوصی یک تخته در این هاستل‌ها حدود ۶۰ دلار است.


راهنمای سفر به لاس وگاس ؛ آمریکا (+عکس)

هتل‌های ارزان قیمت

تعداد زیادی از این هتل‌های ارزان قیمت در وگاس وجود دارند. هزینه‌ی هتل‌های داخل شهر از ۴۰ تا ۵۰ دلار برای هر‌ شب اقامت شروع می‌شود.

 برای هتل‌هایی بهتر و تجملی‌تر نزدیک به ۱۰۰ دلار برای هر‌ شب اقامت باید پرداخت و کنید و هزینه‌ی هتل‌هایی مثل بلاجیو (Bellagio)، ونیشن (Venetian) و آریا (Aria) از ۱۵۰ دلار شروع می‌شود. همچنین امکان رزرو آن لاین نیز وجود دارد تا از داشتن اتاق اطمینان داشته باشید.

غذا

اکثر هتل‌ها رستورانی کوچک یا کافه‌ای دارند که برای هر بار غذا خوردن باید ۱۰ تا ۲۰ دلار بپردازید. بیرون از هتل‌ها در رستوران‌های دارای میز و صندلی، برای هر وعده از غذا باید حدود ۲۵ دلار پرداخت کنید. در محله‌ی بلیز (Ballys) رستوران‌هایی زنجیره‌ای به مراتب ارزان‌تر مثل چیپوتل (Chipotle)، مک دونالد و ساب‌وی (Subway) هستند.

حمل و نقل

هزینه‌ی بلیت یک روزه‌ی مونوریل ۱۲ دلار است، اما بسته به مقصد می‌توانید از سیستم حمل و نقل رایگان نیز استفاده کنید. هزینه‌ی بلیت اتوبوس‌های دو طبقه‌ی ۲۴ ساعته ۸ دلار است و برای استفاده از تراموا ۲/۵۰ دلار باید پرداخت کنید. البته تاکسی می‌تواند بهترین گزینه باشد و برای هر مسیر ۱۰ دلار باید پرداخت کنید.

از سفر در تعطیلات خودداری کنید

اکثر مردم جمعه یا شنبه به لاس وگاس می‌روند و تعطیلات آخر هفته را در آنجا سپری می‌کنند و این گران‌ترین زمانی است که می‌توان به لاس وگاس سفر کرد. با بازدید از شهر در روز‌های عادی می‌توانید از هزینه‌ی کم‌تر هتل‌ها و رستوران‌ها بهره‌مند شوید.

از پرداخت کرایه‌ی تاکسی با کارت اعتباری خودداری کنید

اگر کرایه‌ی تاکسی را با کارت اعتباری پرداخت کنید، ۳ دلار حق سرویس از شما دریافت خواهد شد. پس کرایه را نقد بپردازید.

در رستوران‌های سلف سرویس و کافه‌ها غذا بخورید

وگاس یکی از شهر‌هایی است که بهترین غذا‌ها را در دنیا دارد و هزینه‌ی بالای غذا‌ها جای تعجب نیست. با غذا خوردن در رستوران‌های سلف سرویس و کافه‌ها روزانه ۲۰ دلار برای غذای خود هزینه کرده و به این صورت مبلغ قابل توجهی صرفه‌جویی کنید.




منبع:کجارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: