کد خبر: ۲۵۲۷۵۴
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
0
نرخ اجاره بهای مسکن 5 درصد کاهش یافتپول‌نیوز - رییس اتحادیه املاک استان تهران گفت: با توجه به حجم کاهش تقاضا در فصل زمستان، نرخ اجاره در بازار مسکن نسبت به تابستان ۵ درصد کاهش داشته است.

حسام عقبایی رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران،  با بیان اینکه نرخ اجاره در بازار مسکن نسبت به تابستان ۵ درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: با توجه به حجم کاهش تقاضا در این فصل و افزایش عرضه بیش از تقاضا میزان قیمت اجاره‌ها رشد پیدا نمی‌کند.

وی افزود: تا پایان امسال در بازار اجاره‌ها نه تنها افزایش اجاره‌ها نداریم، بلکه نرخ‌های اجاره در این فصل نیز کاهش می‌یابد.

عقبایی با بیان اینکه امن‌ترین سرمایه‌گذاری مسکن است، گفت: بسیاری از سرمایه‌گذاران با خروج سپرده‌های خود از بانک‌ها به سمت سرمایه گذاری در این بانک می‌برند، بنابراین در نیمه دوم سال با افزایش قیمت در این بخش مواجه هستیم.

رییس اتحادیه املاک تهران در خاتمه یادآور شد: سقف افزایش قیمت خرید و فروش مسکن برابر با نرخ تورم است و بیش از میزان مسکن ظرفیت رشد قیمتی را ندارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: