کد خبر: ۲۵۳۳۲۱
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
۱
رونمائی از طرح فاخر در بانک قوامینپول‌نیوز - در اولین روز بیست و پنجمین همایش معاونین و مدیران ادارات مرکزی و مدیریت شعب استان ها که در سالن اجتماعات باشگاه پاس قوامین برگزار شد از طرح تسهیلاتی فاخر در حضور مدیران ارشد بانک و مدیران کل استان ها، رونمائی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، معاون بازاریابی و امور استان های بانک قوامین با رونمائی از طرح تسهیلاتی فاخر در جمع مدیران بانک قوامین طرح فاخر را محصولی مطلوب مشتریان و متناسب با تمامی سطح درآمدها و نیازمندی های جامعه دانست و گفت: در طراحی این محصول همه جوانب امر در نظر گرفته شده است تا مشتریان محترم بتوانند با هر سطح توانمندی مالی از این محصول بهره بگیرند.

اسدی گفت: یکی از ویژگی های مهم این طرح که فرآیند اخذ تسهیلات را برای مشتریان آسان می کند عدم نیاز به ضامن برای اخذ این محصول تسهیلاتی است و در حقیقت مشتری خود ضامن تسهیلات خود شده و ضمن حفظ اصل سرمایه تسهیلات مورد نیاز خود را اخذ می نماید.

لازم به ذکر است، فاخر سومین محصول تسهیلاتی بانک قوامین بعد از طرح آرامین و همپا در سال جاری می باشد که با توجه به ویژگی هایش پیش بینی می شود از استقبال خوبی برخوردار خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
11:15 - 1396/11/08
سلام . دوستان من این وام گرفتم و بزرگترین اشتباه زندگیم کردم این طرح کاملا دزدی هستش فقط فکر میکنید که به سودتون هست و دوتا سود میگیری اما اگه همون اقساط بزاری بانک ماه به ماه بیشتر میشه و برای ۲۰ تومن وام امروز رفتم تسفیه کنم بعد از یک ماه و به خاطر همین یک ماه فقط ۱ میلیون از من سود گرفتن سود پول خودم که به صورت وام بهم دادن …. یک دزدی شیک بانکی هستش که راه برگشتم برات نمیزاره
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: