May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
اسامی ساعت‌های هوشمندی که اندروید جدید دریافت می‌کنندپول‌نیوز - شرکت گوگل فهرستی از ساعت‌های هوشمندی که نسخه به‌روزرسانی جدید سیستم عامل اندروید اوریو ۸.۰ را به صورت رسمی دریافت خواهند کرد، منتشر کرده است.

به نقل از وب سایت انگجت، چند روز پیش بود که بالاخره پس از ماه‌ها انتظار کاربران، شرکت گوگل نسخه‌های به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید ۸ ( اوریو ) را برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی منتشر کرد.

نسخه جدید به‌روزرسانی شده اندروید که برای گجت های پوشیدنی همچون ساعت های هوشمند طراحی و منتشر شده است،Android Wear نام دارد و با قابلیت‌های جدیدی همراه شده است که می تواند رضایت و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

از جمله قابلیت‌ها و امکانات جدیدی که در نسخه جدید اندروید اوریو بر ساعت‌های هوشمند اضافه شده است، می توان به پشتیبانی از هفت زبان جدید در جهان، امکان فعال‌سازی قابلیت Battery Saver به صورت دستی به منظور افزایش مدت زمان شارژدهی و کانال های هشدار دهنده برای برنامه ها اشاره کرد.

همچنین برای حالت ویبره یا لرزش هنگام اعلان پیام جدید، تنظیماتی افزوده شده است که برای کاربر امکانات مختلفی را فراهم می آورد. علاوه بر آن، قابلیت Touch Lock به کاربر این اجازه را می دهد تا فعال‌سازی نمایشگر و لمس آن را غیر فعال کند.

هم اکنون گوگل فهرستی از ساعت های هوشمندی که از سیستم عامل جدید اندروید ۸.۰ ( اوریو ) پشتیبانی می کنند، را منتشر کرده است که در زیر مشاهده می کنید:

 Fossil Q Venture
 LG Watch Sport
 Louis Vuitton Tambour
 Michael Kors Sofie
 Montblanc Summit
 Casio Pro Trek Smart WSD-F۲۰
Casio WSD-F۱۰ Smart Outdoor Watch
Diesel Full Guard
Emporio Armani Connected
 Fossil Q Control
Fossil Q Explorist
 Fossil Q Founder ۲.۰
 Fossil Q Marshal
Fossil Q Wander
 Gc Connect
 Guess Connect
Huawei Watch ۲
LG Watch Style
Michael Kors Bradshaw
Michael Kors Dylan
Michael Kors Grayson
Misfit Vapor
Mobvoi Ticwatch S & E
 Movado Connect
  Nixon Mission
   Polar M۶۰۰
 TAG Heuer Tag Connected Modular ۴۵
  Tommy Hilfiger ۲۴/۷ You
  ZTE Quartz

البته همان طور که گفته شد، گوگل تنها فهرستی از ساعت‌های هوشمند سازگار با نسخه جدید اندروید را معرفی کرده است و هنوز هیچ یک از شرکت های سازنده ساعت های هوشمند مذکور، زمان مشخصی را برای ارائه نسخه به‌روزسانی شده و جدید اندروید ۸.۰ ( اندروید اوریو) اعلام نکرده‌اند. بنابراین کاربران باید تا زمانی که شرکت های سازنده جزئیات دقیق‌تری از زمان و نحوه انتشار نسخه اندروید جدید را اعلام می کنند، منتظر بمانند.

اسامی ساعت‌های هوشمندی که اندروید جدید دریافت می‌کنند
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: