کد خبر: ۲۵۵۹۶۱
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
0
اجرای شبکه فاضلاب منطقه 22 تهران آغاز شد
پول‌نیوز - مدیر امور نظارت بر اجرای شبکه فاضلاب منطقه ۲۲ تهران از آغاز اجرای عملیات شبکه در این منطقه و انتخاب پیمانکاران خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری مناقصه برای چهار قطعه از شبکه منطقه و انتخاب پیمانکاران، عملیات حفاری و لوله‌گذاری شبکه فاضلاب آغاز شده است.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، احمد احمدنیان ادامه داد: بر اساس طراحی‌های انجام‌شده ۲۵۳ کیلومتر شبکه فاضلاب، ۱,۸ کیلومتر خطوط انتقال و حدود ۸.۵ کیلومتر خطوط تخلیه لجن تصفیه‌خانه و دو واحد تصفیه‌خانه محلی توسط شرکت فاضلاب تهران در منطقه ۲۲ اجرا خواهد شد.

به گفته احمدنیان تاکنون تشریفات مناقصه و انتخاب پیمانکار برای اجرای ۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب با اقطار ۲۵۰ تا ۸۰۰ میلی‌متر در شهرک گلستان منطقه ۲۲ برگزار شده است.

او با اشاره به تامین اعتبارات لازم، زمان برای اجرای کامل شبکه فاضلاب در منطقه ۲۲ را سه سال پیش‌بینی کرد و گفت: فاضلاب جمع‌آوری‌شده این محدوده از طریق خطوط اصلی به تصفیه‌خانه‌های محلی فاضلاب همان منطقه و شمال غرب تهران انتقال خواهد یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: