April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۶۱۴۴
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
0
پول‌نیوز - شرایط نامساعد جوی و ریزش سقف ورزشگاه موجب شد دیدار یاران رامین رضاییان مقابل خنک برگزار نشود.

در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم ژوپیر لیگ بلژیک قرار بود تیم‌های اوستنده و خنک از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم ورسلویس آره‌نا به مصاف هم بروند که با وجود اعلام ترکیب دو تیم و بازگشت رامین رضاییان به فهرست اوستنده پس از یک مسابقه و نیمکت‌نشینی او، این دیدار لغو شد.

طی ساعات گذشته بارش تند باران و پس از آن طوفان شدید با سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت در شهر ساحلی اوستند بلژیک اتفاق افتاده بود؛ اما با وجود چنین شرایطی، داور مسابقه یاران رضاییان برابر خنک این آمادگی را داشت تا قضاوت بازی را انجام دهد و این دیدار شروع شود؛ ولی مسئله دیگری مانع از برگزاری آن شد.

ریزش بخشی از سقف ورزشگاه ورسلویس آره‌نا در طوفان امروز شهر اوستند بلژیک و پیش‌بینی اینکه طی ساعات آینده سرعت وزش باد به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد، موجب شد مسئولان امنیتی و برگزار کنندگان این مسابقه، اجازه ندهند این دیدار آغاز شود.


منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: