May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۶۷۴۴
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
0
ایران چهارمین واردکننده بزرگ تیلاپیا از چینپول‌نیوز - طبق اعلام فائو؛ ایران با واردات ۶۹۰۰ تن ماهی تیلاپیا از چین در نیمه نخست ۲۰۱۷ چهارمین واردکننده بزرگ این ماهی از چین شناخته شده است.

آمارهای منتشر شده از سوی سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی ملل متحد نشان می دهد ایران چهارمین واردکننده بزرگ ماهی تیلاپیا از چین در نیمه نخست 2017 بوده است.

در ماه های ژانویه تا ژوئن 2017 بالغ بر 6900 تن ماهی تیلاپیا از چین وارد ایران شده که این رقم معادل 3.6 درصد از کل صادرات ماهی تیلاپیای چین در این دوره بوده است.

بر اساس گزارش فائو، آمریکا با واردات 38 هزار تنی، بزرگترین واردکننده این نوع ماهی از چین بوده است. ساح عاج با واردات 14700 تنی و مکزیک با واردات 9400 تنی به ترتیب در رتبه های دوم و سوم از این نظر قرار داشته اند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند؛ این ماهی سمی بوده و مصرف آن سلامتی انسان را به خطر می اندازند. به ویژه این که اخباری نیز در مورد شرایط غیربهداشتی پرورش این ماهی در چین منتشر شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: