بیمه دانا خسارت مددجویان کمیته امداد امام استان کرمان را پرداخت کردپول‌نیوز - در مراسمی که در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با حضور رئیس و معاونین کمیته و همچنین سیاوش سعیدیان راد معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت و علیرضا ضیایی پور مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه دانا برگزار شد، خسارت 16 میلیارد ریالی مددجویان کمیته امداد که در حوادث طبیعی اخیر زیان دیده بودند، پرداخت شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سیاوش سعیدیان راد در این مراسم گفت: در شرایطی که کشور ما با حوادث طبیعی مواجه است انتقال ریسک مهمترین کاری است که می توان با استفاده از آن پیشگیری لازم را برای جلوگیری از تحمیل خسارتهای سنگین با پرداخت حق بیمه ای ناچیز به عمل آورد.

وی اضافه کرد: بیمه گر حرفه ای چون بیمه دانا پرداخت خسارت را وظیفه خود می داند. بیمه گر با پرداخت به موقع خسارت زیان دیده را به روال عادی زندگی بر می گرداند.

معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس نیاز سنجی انجام شده در جامعه بیمه دانا اقدام به ارائه طرح جدیدی با پوشش زلزله کرده است که هم اکنون در کلیه شعب و شبکه فروش این شرکت در بخش پوشش واحدهای مسکونی و تجاری قابل ارائه به هموطنان است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: