May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۸۲۶۸
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
0
همکاری پست‌ بانک‌ و سازمان‌ صنایع‌ کوچک
پول‌نیوز - تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه بین پست‌بانک‌ایران، سازمان صنایع کوچک و شرکت تجارت الکترونیک نگین‌توسن به‌منظور تأمین مالی واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستائی برای رونق کسب‌و‌کارهای خرد و متوسط (SMEها) در شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت امضاء شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این تفاهم‌نامه در راستای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی و با هدف بهره‌گیری از رویکرد تأمین مالی زنجیره تأمین در بستر سامانه کشوری کسب و کار صورت گرفت, طی مراسمی به امضاء خسرو فرحی مدیرعامل این بانک، صادق نجفی رئیس سازمان مذکور و جمال دامغانیان نماینده شرکت توسن رسید.

نجفی در این مراسم با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های پست‌بانک ایران برای اشتغال‌زائی و رونق تولید در کشور گفت: بایستی کمک‌های هدفمندی به چرخه تولید شود تا بتوانیم هزینه‌های زنجیره تولید را کاهش داده و محصولات باکیفیتی را ارائه کنیم.

فرحی نیز در ادامه این مراسم ضمن استقبال از همکاری متقابل گفت: حمایت از بخش‌های تولیدی و تأمین مالی آنها می‌تواند راهگشای اشتغال‌ کشور باشد و درصدد هستیم با پرداخت تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی به زنجیره تولید و بخش‌های اشتغال‌زائی ایجادی، توسعه‌ای و تکمیلی کمک کنیم.

وی تصریح کرد: بایستی هرچه سریعتر کارگروه‌های مشترک ایجادشده و ضمن بررسی موضوع، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرائی را تهیه و برای عملیاتی شده طرح به واحدهای مرتبط ارسال نمایند.

همچنین سیدولی‌الله فاطمی عضو هیأت مدیره شرکت توسن در این مراسم اظهارداشت: امروزه فناوری اطلاعات مدعی است که به زنجیره تأمین مالی کمک شایانی دارد و درواقع فناوری‌های جدید موجب کاهش فقر شده و به رفاه نسبی جامعه کمک می‌کند.

گفتنی است: درپایان تفاهم‌نامه مذکور بین مسئولان مبادله و بر اجرای سریع آن تأکید شد.

همکاری پست‌ بانک‌ و سازمان‌ صنایع‌ کوچک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: