کد خبر: ۲۵۹۹۳۵
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
0
افزایش قیمت‌ سرب و روی در بازار لندنپول‌نیوز - امروز در بورس فلزات لندن قیمت سرب و روی افزایشی و مس کاهشی بود همچنین در بازارهای جهانی قیمت انواع غلات رشد داشت اما قیمت دانه‌ها روغنی کاهش قابل توجهی داشتند.

امروز در بازار بورس لندن، هر تن فلز آلومینیوم به قیمت ۲ هزار و ۲۳۸ دلار به فروش رسید. قیمت این فلز از یک ماه گذشته تاکنون مسیر پرنوسانی را طی کرده و در ۹ ژانویه کمترین قیمت ۲۱۴۳ دلار را تجربه کرده است، اما در ادامه با روند افزایشی کم‌نوسان امروز قیمت ۲۲۳۷ دلار ثبت شده است.

همچنین در بازار بورس لندن فلز هر تن فلز مس به قیمت ۷ هزار و ۶۳ دلار به فروش رفت. این فلز که در بازار بورس اهمیت زیادی دارد، تقریباً از یک ماه گذشته تاکنون مسیر کاهشی را تا رسیدن به ۶ هزار و ۹۰۴ دلار در سه روز گذشته ادامه داده است، اما از ۲۳ ژانویه مسیر افزایشی را طی کرده است.

در بازار بورس لندن هر تن روی به قیمت ۳ هزار و ۵۲۶ دلار به فروش رفت و فلز نیکل هم قیمت ۱۳ هزار و ۷۵۰ دلار را ثبت کرد.

فلز روی از یک ماه گذشته تاکنون جهش قیمتی بسیار بالایی داشته است، این فلز در ۱۷ ژانویه که قیمت ۳ هزار و ۲۶۶ دلار ثبت شد تا به امروز مسیر صعودی را تا رسیدن به قیمت ۳ هزار و ۵۲۵ دلار ادامه داده است. میزان افزایش قیمت این فلز ۲۷۵ دلار در ماه بوده است.

همچنین فلز نیکل نیز رشد قیمت خود را از ۱۱ هزار و ۸۳۰ دلار تا رسیدن به قیمت ۱۳ هزار و ۷۴۰ دلار ادامه داده است. مسیر روند قیمتی این فلز نیز در طی یک ماه اخیر کاملاً افزایشی بوده است.

در بازار بورس لندن هر تن سرب به قیمت ۲ هزار و ۶۰۴ دلار معامله شد و همچنین قلع نیز قیمت ۲۲۰۰۵ دلار را ثبت کرد.

قیمت هر تن آلیاژ آلومینیوم و کبالت هم به ترتیب قیمت‌های ۱۸۲۵ و ۸۰ هزار و ۲۵۰ دلار معامله شد.

براساس این گزارش در بازار بورس لندن هر تن فولاد میلگرد هم به قیمت ۵۵۱ دلار به فروش رفت. بررسی روند قیمتی این فلز نشان می‌دهد که در یک ماه گذشته قیمت کاملاً صعودی بوده است.

*افزایش قیمت گندم،‌ برنج و ذرت و کاهش دانه‌ها روغنی در بازارهای جهانی

همچنین امروز در بازارهای جهانی قیمت محصولات کشاورزی هم تقریباً افزایشی بود.

هر بوشل ذرت با ۱.۲۵ سنت افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۵۶ دلار معامله شد.

گندم هم رشد ۶.۵ دلاری داشت و هر بوشل از این کالای اساسی به قیمت ۴۴۱ دلار به فروش رفت.

همچنین برنج نیز ۲۰ سنت افزایش قیمت را تجربه کرد، اما دانه‌های روغنی تقریباً کاهش قیمت داشتند به طوری که دانه روغنی سویا ۶.۷۵ دلار با کاهش قیمت همراه بود و هر بوشل از این کالای اساسی به قیمت ۹۸۵ دلار به فروش رفت.

سویای خوراکی هم کاهش قیمت ۴.۷ دلار را تجربه کرد و گیاه روغنی کانولا هم با ۲.۳ دلار کاهش همراه بود.

اما در گروه محصولات نرم کشاورزی، شکر رشد ۱۲ سنتی داشت و کاکائو و قهوه هم افزایشی به ترتیب ۲۶ و یک و نیم دلار را تجربه کردند.

و همچنین در گروه دام نیز دام زنده ۲.۰۳ دلار و دام پرواری ۲.۸ دلار افزایش قیمت داشتند.
منبع: فارس
برچسب ها: بورس لندن ، پول نیوز ، سرب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: