May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۰۳۱۵
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
0
آخرین خبرها از وضعیت ترافیک و جوی جاده‌های کشور پول‌نیوز -به علت برودت هوا و یخبندان امروز(سه شنبه،10 بهمن ماه) مدارس نوبت بعدازظهر شهرهای اردبیل و هیر در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل شد. همچنین به علت بارش برف، لغزندگی سطح جاده ها و معابر مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی درنواحی ۱ و ۲ همدان، بهار، رزن، کبودراهنگ و مناطق لالجین و قروه درجزین درنوبت عصر امروز تعطیل شد.

محور تهم_چورزق بازگشایی شد(9:49)
پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: محور تهم_چورزق در استان زنجان که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

آزادراه تهران به ساوه بازگشایی شد(9:45)
پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد:آزادراه تهران به ساوه در غرب استان تهران و مرکزی که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران/ بارش برف در گردنه اسدآباد استان همدان(ساعت08:56)
سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو  با خبرنگاران ؛ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل راه‌های کشور در حال حاضر در گردنه اسد آباد استان همدان بارش برف را شاهد هستیم. وی افزود:ترافیک در مسیر ساوه به تهران (لاین شرقی) و محور شهریار به تهران سنگین است.

یخ زدگی در معابر عمومی و احتمال ریزش بهمن در مناطق برف‌گیر(ساعت08:53)
به گزارش خبرنگاران،براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز با عبور موج ضعیفی از کشور،در ارتفاعات زاگرس شمالی و مرکزی در غرب کشور، البرز مرکزی و بخش هایی از مناطق مرکزی کشور بارش پراکنده برف پیش بینی می شود.

روز چهارشنبه و پنج شنبه در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف پیش بینی می شود و روز سه شنبه در برخی مناطق جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که احتمال وقوع پدیده گرد و خاک به سبب وزش باد شدید دور از انتظار نخواهد بود. همچنین از روز چهارشنبه روند افزایشی تدریجی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می شود.

دمای زیر صفر در اکثر مناطق نیمه شمالی کشور طی سه روز آینده یخ زدگی معابر عمومی و جاده های بین شهری وجود دارد و در این مدت احتمال ریزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برف گیر و جاده کوهستانی پیش بینی می شود.

مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: