کد خبر: ۲۶۰۵۴۲
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
0
پول‌نیوز - معاون هماهنگی و نظارت معاون‌اول رئیس‌جمهوری در اهواز گفت: مشکل گرد و غبار در جنوب‌شرق این کلان‌شهر ظرف 2 سال آینده به‌طور کامل حل می‌شود.

رضا ویسه در حاشیه بازدید از طرح‌های مقابله با ریزگرد در کانون‌های فوق بحرانی جنوب‌شرق اهواز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امسال در حدود 19 هزار هکتار از اراضی فوق بحرانی جنوب‌شرق این شهر عملیات مقابله با گرد و غبار صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه کانال 47 کیلومتری موسوم به کانال پورشریف ظرف 2 روز آینده افتتاح می‌شود، یادآور شد: با رهاسازی آب در این کانال عملیات نهال‌کاری سرعت بیشتری می‌گیرد.

معاون هماهنگی و نظارت جهانگیری خاطرنشان کرد: تمام امکانات کشور بسیج شد تا این کانال ظرف مدت زمان اندکی با وجود موانع بسیاری از قبیل لوله‌های آب، گاز، نفت و خطوط راه آهن به بهره برداری برسد.

ویسه در پاسخ به این پرسش که چرا عملیات مقابله با گرد و غبار سرعت بیشتری ندارد، گفت: کاشت و رشد نهال‌ها نیازمند تامین آب است، اگر امسال شرایط بارندگی بهتر بود قطعا سرعت کار ما نیز افزایش می‌یافت.
منبع: ایلنا
برچسب ها: غبار ، اهواز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: