کد خبر: ۲۶۲۲۱۱
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
0
 پول‌نیوز - مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارندگی در نقاط مختلف کشور از احتمال وقوع گرد و خاک شدید دراستان‌های خوزستان، ایلام و لرستان خبر داد.

احد وظیفه افزود: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی امروز(۲۷ بهمن ماه) با فعالیت موجی در نیمه غربی کشور، بارش باران در جنوب غرب پیش بینی می‌شود و به‌تدریج غرب،‌ بخش‌هایی از شمال غرب و از بعد از ظهر ارتفاعات البرز شرقی و البرز مرکزی و استان‌های واقع در جنوب البرز و استان‌های شمالی را در بر می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: فردا (۲۸ بهمن ماه) بارش باران و برف در این استان‌ها به جز خوزستان ادامه می‌یابد و امکان وقوع گرد و خاک شدید از اواسط روز در استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان وجود دارد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: در روز یکشنبه ( ۲۹ بهمن ماه) با نزدیک شدن سامانه اصلی،  بارش در شمال غرب و غرب کشور تشدید می‌شود و به تدریج کل نیمه غربی و به صورت پراکنده شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۸  بهمن ماه) ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و گاهی اوقات وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و ۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. آسمان پایتخت روز یکشنبه (۲۹ بهمن ماه) ابری و در بعد از ظهر همراه با بارش پراکنده خواهد بود. دمای هوا در این روز به ۹ و ۲- درجه می‌رسد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: گرد و خاک ، هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: