کد خبر: ۲۶۳۲۷۴
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
0
همچنین رشد و شکوفایی سرمایه گذاری در بانک ها موجب فعالیت و مشارکت در رشد و شکوفایی اقتصادی کشورخواهد بود. بدین ترتیب ارائه خدمات نوین بانکی به مردم با دقت، سرعت و سهولت، موجب رفاه حال و صرفه جویی در اوقات مشتریان، می گردد.
ترویج فرهنگ بهره وری و افزایش نشاط ذهنی با سودوکوی بانک سرمایه
پول‌نیوز - بانک سرمایه در اقدامی جذاب و مبتکرانه، پشت برگه های نوبت دهی شعب خود را به جداول سودوکو،شعارهای تشویقی در راستای حفظ محیط زیست،صرفه جویی در مصرف کاغذ و اطلاع رسانی درخصوص آخرین خدمات و محصولات بانک اختصاص داد.

بانک ها مارکت های اقتصادی هستند که در راستای اهداف و برنامه های خود قصد دارند تا جذب سرمایه و اندوخته‌های سرگردان و بکارگیری آن در تأمین مالی بخش‌های مختلف اقتصادی را محقق سازنند.

همچنین رشد و شکوفایی سرمایه گذاری در بانک ها موجب فعالیت و مشارکت در رشد و شکوفایی اقتصادی کشورخواهد بود. بدین ترتیب  ارائه خدمات نوین بانکی به مردم با دقت، سرعت و سهولت، موجب رفاه حال و صرفه جویی در اوقات مشتریان ، می گردد.

در این بین در میان بانک های دولتی و خصوصی کشور، بانک سرمایه با بهره مندی از تجارب و تخصص، دانش علمی و عملی ارزشمند از صاحب نظران اقتصادی و دست اندرکاران پولی و بانکی کشور، با اهداف جذب و بکارگیری سرمایه های سرگردان و تخصیص بهینه آن در جهت تامین نیازهای مالی بخش های مختلف اقتصادی در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا به ارائه خدمات نوین بانکداری؛ مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آنها؛ توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک؛ ایجاد بستر مناسب سرمایه گذاری و کسب بازدهی مناسب با هدف فعالیت و مشارکت در رشد و توسعه شکوفایی اقتصاد کشور اقدام کرده و تاکنون در تحقق آن نیز موفق ظاهر شده است.

اما بانک سرمایه تاکنون نشان داده که ضمن ارائه راهکارهای جذاب و مبتکرانه ، تنها به فکر جذب سرمایه های مردمی نبوده بلکه قصد دارد تا فرهنگ بهره وری را ترویج  و نشاط ذهنی مشتریان را افزایش دهد.برهمین اساس بانک سرمایه در اقدامی جذاب و مبتکرانه، پشت برگه های نوبت دهی شعب خود را به جداول سودوکو، شعارهای تشویقی در راستای حفظ محیط زیست، صرفه جویی در مصرف کاغذ و اطلاع رسانی در خصوص آخرین خدمات و محصولات بانک اختصاص داده است.

این اقدام بی شک منجر به افزایش رضایتمندی مشتریان محترم بانک سرمایه و در جهت حفظ و نگهداری هرچه بیشتر از منابع طبیعی و صرفه جویی در مصرف کاغذ، خواهد شد.

شایان ذکر است هدف از این طرح استفاده بهینه از برگه های نوبت دهی، ترویج فرهنگ بهره وری و افزایش نشاط ذهنی مشتریان می باشد. اما نکته حائز اهمیت آن است که ارتقای بهره وری و حفظ محیط زیست که از جمله اهداف اصلی بانک سرمایه است خود منجر به فرهنگ سازی عمومی در جامعه بوده و باعث ارتقای سطح فهم عمومی در راستای سیاست های حمایتی این بانک از فرهنگ و نیز در راستای رسالت های اجتماعی این بانک قابل تعریف است.

منبع: خبرگزاری بسیج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: