کد خبر: ۲۶۴۲۳۴
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
0
جعبه سیاه هواپیمای آسمان به فرانسه ارسال می‌شودپول‌نیوز - رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده تهران - یاسوج شرکت هواپیمایی آسمان تا روز پنج شنبه این هفته به فرانسه ارسال می شود تا بازخوانی شود.

محمدرضا رضایی کوچی افزود: به دلیل این که در کشورمان ابزار لازم برای بازخوانی جبعه سیاه هواپیمای سقوط کرده وجود ندارد، جعبه سیاه هواپیما تا روز پنج شنبه این هفته به فرانسه ارسال می‌شود تا در آنجا بازخوانی شود. وی افزود: برای بازخوانی جعبه سیاه تیمی نیز از سازمان هواپیمایی کشوری به فرانسه اعزام می‌شود.

وی تاکید کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا تعدادی از اعضای کمیسیون عمران نیز در صورت فراهم شدن زمینه‌های لازم برای حضور در جلسه بازخوانی جعبه سیاه حضور داشته باشند. پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: جعبه سیاه ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: