کد خبر: ۲۶۴۳۳۳
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
0
واگذاری سهام یک شرکت بانک صنعت و معدن
پول‌نیوز - در راستای سیاست‌های دولت و تاکید وزارت امور اقتصادی و دارایی برای واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها و موسسات اعتباری، بانک صنعت و معدن در نظر دارد نسبت به عرضه بخش عمده‌ای از سهام خود در شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند (وآتی) از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران و به صورت مزایده اقدام كند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در ادامه اجرای بند 16 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقاء نظام مالی و خروج بانک‌ها از بنگاه ‌داری، این بار بانک صنعت و معدن قصد دارد پس از واگذاري موفق شركت سرمايه گذاري صنعت و معدن ، بخش عمده‌ای از سهام خود در «وآتی» را عرضه کند.

بانك صنعت و معدن روز 15 اسفندماه سال جاري پيش آگهي فروش سهام خود در شركت (واتي) را رسما منتشر كرده است.

گفتني است پس از واگذاري شركت سرمايه گذاري صنعت و معدن ، مسعود كرباسيان وزير امور اقتصادي و دارايي و محمد شريعتمداري وزير صنعت ، معدن و تجارت از بانك صنعت و معدن به عنوان اولين بانك دولتي كشور كه موفق به انجام واگذاري شركتهاي زير مجموعه خود به بخش خصوصي شده است، تقدير و تشكر كردند .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: