کد خبر: ۲۶۴۷۷۶
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
0
پول‌نیوز - با حکم معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، «سیدیاسر رایگانی» به عنوان سخنگوی طرح نظارت نوروزی 97-96 سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد.

جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی طی حکمی «سیدیاسر رایگانی» سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان را با حفظ سمت به عنوان سخنگوی طرح نظارت نوروزی سال 97-96 این سازمان منصوب کرد.

انتصاب سخنگوی طرح نظارت نوروزی در سازمان تعزیرات حکومتی

در متن این حکم آمده است:

نظر به ضرورت برقراری ارتباط حرفه ای و منسجم با رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب، تبیین اهداف سازمانی به صورت یکپارچه، افزایش آگاهی بخشی و پاسخگویی به افکار عمومی در مورد عملکرد سازمان، برنامه ریزی اصولی برای ارتباط با رسانه ها و وحدت رویه در اطلاع رسانی و با عنایت به حسن سابقه و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی سال 97-1396 منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود به منظور آگاهی بخشی و معرفی عملکرد سازمان به مردم تا پایان طرح مذکور، تعامل و همکاری شایسته ای با اصحاب رسانه داشته باشید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان، با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم در چارچوب قوانین و مقررات، در انجام وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و سربلند باشید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: