April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۴۸۰۸
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
0
هویت عامل حمله به اقامتگاه سفیر ایران مشخص شدپول‌نیوز - یک رسانه اتریشی از مشخص شدن هویت عامل حمله به اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در وین خبر داده است.

یک رسانه اتریشی روز دوشنبه عامل حمله به سفارت ایران در وین را یک فرد 26 ساله تبعه اتریش با اصالت مصری معرفی کرده است.

روزنامه «کوریر» چاپ وین، نوشته این فرد 26 ساله به نام «محمد ای» دوشنبه شب با چاقو به اقامتگاه سفیر ایران در وین حمله کرد.

رسانه اتریشی به نقل از منابع پلیس وجود انگیزه تروریستی در این حادثه در حال حاضر قابل تأیید یا رد کردن نیست. پلیس گفته اقامتگاه فرد مهاجم مورد بازرسی قرار گرفته اما هنوز نشانه‌ای درباره انگیزه‌های او یافت نشده است.

پلیس می‌گوید از محل سکونت «محمد ای» یک کامپیوتر شخصی، چند لوح فشرده و یک تلفن همراه ضبط کرده است. تحقیقات درباره این موضوع ممکن است چند روز طول بکشد.

ساعت 23:30 شب گذشته یک مهاجم با سلاح سرد سعی داشت به اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران ورود کند که نهایتا در پی درگیری فرد مهاجم با سرباز نگهبان مقابل اقامتگاه مهاجم با شلیک گلوله کشته و سرباز نگهبان هم مجروح شد.
منبع: فارس
برچسب ها: سفیر ایران ، اتریش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: