کد خبر: ۲۶۵۲۶۱
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
0
معارفه مديركل حراست بانك كشاورزي برگزار شد
پول‌نیوز - روح اله خدارحمی رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانك كشاورزي، طي حكمي احمدعلی شکوه را به سمت مديركل حراست اين بانک منصوب كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در مراسمي كه روز شنبه 26 اسفند سال جاري با حضور فاطمی نیا معاون سازمان حراست کل کشور، اعضای هیات مدیره بانک و جمعي از مديران و کارکنان بانك كشاورزي برگزار شد، خدارحمی ضمن قدرداني از خدمات ارزنده و عملکرد خوب حسین اعتبار زاده، حكم انتصاب احمدعلی شکوه را ابلاغ و برای وی در انجام ماموریت های محوله و حفاظت و حراست از سرمایه های فیزیکی و معنوی بانک آرزوی موفقیت كرد.

بر اساس این گزارش، خدارحمی در این مراسم با اشاره به محوریت مشتری مداری در سال 1397 و اولویت تکریم مشتریان در برنامه ریزی سال آینده بانک کشاورزی، مسئولیت حراست در بانک را حساس و خطیر خواند و تامین آرامش کارکنان و مشتریان در تمام ابعاد را در گرو عملکرد این بخش دانست .

وي در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت ارتباط موثر، هماهنگی، مشورت و همدلی کارکنان حراست با سایر کارکنان در بالا بردن ضریب سلامت، امنیت و ایمنی در سازمان،  اظهار داشت: عملکرد کارکنان حراست بایستی به گونه ای باشد که سایر کارکنان، آن ها را مشاور امین خود بدانند.

خدارحمی درپایان خاطرنشان کرد: وظیفه حراست ، مراقبت و سلامت اداری باید دغدغه و اولویت فکری همه کارکنان باشد.

این گزارش می افزاید: فاطمی نیا معاون سازمان حراست کل کشور در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت افزایش رضایتمندی از سیستم بانکی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهارداشت: باید تلاش کنیم اقتصادی متکی بر داخل داشته باشیم و بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی می تواند با تلاش مضاعف و خدمت رسانی با محوریت تولید نقش به سزایی در شکوفایی اقتصادی کشور داشته باشد.

وی همچنین با بیان این که توجه ویژه به پیش بینی و پیشگیری از ابزارهای مهم حراست برای تامین امنیت در سازمان است، تحقق این مهم را در گرو اعتماد دوسویه و تعامل دوجانبه میان مدیران و کارکنان دانست  و تاکید کرد: مورد وثوق ترین افراد برای مدیر بایستی بخش حراست سازمان باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: